مسیگر: هدفمان نمایش قدرت فوتبال ساحلی ایران به جهان است

مسیگر: هدفمان نمایش قدرت فوتبال ساحلی ایران به جهان است
عضو تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تمامی تیم ها در رقابتهای بین قاره ای با نهایت آمادگی خود به میدان می آیند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسلم مسیگر، عضو تیم ملی فوتبال ساحلی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: سومین اردویی هست که بعد از حضور اوکتاویو سپری می کنیم. خوشبختانه وضعیت اردو و تمرینات مطلوب است و بازیکنان با تلاش فراوان تمرینات جدی خود را برای حضور در مسابقات مهم جام بین قاره ای پیگیری می کنند.
وی درادامه بیان کرد: همانطور که بارها اعلام کرده ام، برگزاری مسابقات لیگ باعث می شود که بازیکنان در شرایط خوبی قرار بگیرند و از لحاظ آمادگی جسمانی در وضعیت مناسبی باشند. مسابقات بین قاره ای میدان سختی است که تیم ها با آمادگی کامل در این بازیها حاضر می شوند. بارها با تیم های همگروه خود بازی کرده ایم و شناخت خوبی از تک تک آنها داریم.
وی گفت: تیم روسیه و برزیل رقیب سنتی و قدیمی ما محسوب می شوند؛ ضمن اینکه پرتغال هم تیم مطرحی است. تمام سعیمان را بکار خواهیم گرفت تا با دست پر از این مسابقات بر گردیم.
مسیگر در پایان گفت: هدف ما همانند سالهای قبل کسب عنوان قهرمانی و هدفمان نمایش قدرت فوتبال ساحلی ایران به جهان است که امیدوارم به این مهم برسیم

۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.