اطلاعیه شماره 3 ستاد نظارت بر انتخابات// نکات مهم در خصوص نحوه رای دهی و ترکیب نهایی کمیسیون

اطلاعیه شماره 3 ستاد نظارت بر انتخابات// نکات مهم در خصوص نحوه رای دهی و ترکیب نهایی کمیسیون
انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در حالی روز جمعه 12 آبانماه برگزار می شود که کاندیدها و رای دهندگان می بایست در روز رای گیری به نکات ذیل توجه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از ستاد نظارت بر انتخابات کمیسیون ورزشکاران، رای دهندگان و کاندیداهای این انتخابات می بایست در روز رای گیری به موارد زیر توجه داشته باشند.

- انتخابات کمیسیون ورزشکاران در روز جمعه 12 آبان ماه در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و از ساعت 8 صبح لغایت 12 ظهر برگزار می گردد.
-ورزشکاران واجد شرایط رای دهنده با ارایه شناسنامه و یا کارت ملی، ID کارت شناسایی خود را جهت حضور در رای گیری، در محل فوق تحویل خواهند گرفت.
-درج اسامی حداقل 8 نفر از کاندیداها بر روی تعرفه اخذ رای (با خودکار و به صورت غیر تکراری) الزامی می باشد و در غیر این صورت، رأی مأخوذه باطله محسوب می گردد.
-طبق دستور العمل کمیته بین المللی المپیک و آیین نامه کمیسیون ورزشکاران،ترکیب نهایی انتخاب شوندگان کمیسیون 15 ورزشکار مرکب از حداقل 3 ورزشکار زن و 1 ورزشکار از رشته های زمستانی خواهد بود.
-ورزشکاران کاندیدا و همچنین اعضای کمیسیون هرگز نباید در ارتباط با قانون جهانی مبارزه با دوپینگ هیچ گونه محرومیتی را دریافت کرده باشند.
شایان ذکر است:انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای یک دوره چهارساله در تاریخ 12 آبان ماه برگزار و 57 کاندیدا برای حضور در کمیسیون با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و چنانچه سئوالی برای رای دهندگان وجود داشته باشد اعضای ستاد برگزاری انتخابات در محل اخذ رای حاضر  و پاسخگو خواهند بود.

 

۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.