برای حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن؛بانوان ملی پوش کاراته از فردا به اردو می روند

برای حضور در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان ژاپن؛بانوان ملی پوش کاراته از فردا به اردو می روند
تیم ملی بزرگسالان بانوان کاراته در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 که در اوکیناوا ژاپن برگزار می شود، شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی بانوان کاراته با اعلام این خبر گفت: طی جلسه ای با مسئولین فدراسیون و موافقت بعمل آمده، قرار شد با 9 کاراته کا در آخرین مرحله لیگ جهانی که هفته اول آذر ماه در ژاپن برگزار می شود، شرکت کنیم.
بهرامی با اشاره به اینکه از سال ۲۰۱۸ لیگ های جهانی کاراته وان حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ را دارند، از همین رو رنکینگ کاراته کاها برای حضور در این رقابتها بسیار موثر است، گفت: در بخش بانوان بجز فاطمه چالاکی و حمیده عیاسعلی که به ترتیب دارای رتبه ۱۰ و ۱۲ اوزان خود هستند، برای سایر بانوان ملی پوش کاراته حضور در لیگ جهانی کاراته وان ژاپن می تواند برای ارتقاء رنکینگ آنها موثر باشد. بر همین اساس فدراسیون تصمیم گرفته تیم ملی بانوان هفته اول آذر ماه به ژاپن اعزام شود و در لیگ جهانی شرکت کند.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان کاراته در ادامه گفت: برای حضور در کاراته وان اوکیناوا ژاپن، دو مرحله اردوی اماده سازی خواهیم داشت که اولین مرحله آن از فردا (یکشنبه ۳۰ مهر) بمدت پنج روز در مجموعه ورزشی کبگانیان تهران برگزار می شود و دومین مرحله آن نیز نیمه دوم آبان ماه تشکیل خواهد شد.
بهرامی با اشاره به اینکه برنامه های تیم ملی بزرگسالان بانوان کاراته برای رقابتهای پیش رو تهیه شده، گفت: سال ۲۰۱۸ برای کاراته سال پرترافیکی است؛ از لیگ های جهانی تا رقابتهای قاره ای و مسابقات قهرمانی جهان. برنامه آماده سازی و روند گزینش ملی پوشان مشخص شده که پس از بازگشت مسئولین فدراسیون از مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در اسپانیا، در جلسه ای به آنها ارائه خواهد شد.
وی افزود: در سال ۲۰۱۸ تیم ملی کاراته چند هدف مهم دارد که برای رسیدن به اهداف مان برنامه ریزی دقیق و اصولی خواهیم داشت. ما علاوه بر اینکه حضور در لیگ های جهانی را با نفراتی مشخص و حایز شرایط در دستور کارمان داریم؛ برای رقابتهای قهرمانی آسیا تیر ماه در اردن، بازیهای اسیایی شهریور ماه در جاکارتا اندونزی و قهرمانی جهان آّبان ماه در مادرید اسپانیا برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا با تمام ظرفیت مان در رویدادها حضور داشته باشیم. فاز اول گزینش نفرات اعزامی به این سه رویداد، مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود که طبق برنامه فدراسیون اواخر آذر ماه برگزار می شود.
بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا می توان امیدوار بود تیم ملی بانوان کاراته با حداکثر سهمیه در المپیک توکیو شرکت کند، گفت: ما منتظر دستورالعمل نهایی فدراسیون جهانی برای نحوه گزینش کاراته کاهای برتر برای بازیهای المپیک ۲۰۲۰ هستیم تا براساس آن پیش برویم. مسلما تمام تلاش مان این است که با کسب بیشترین سهمیه به المپیک برویم.
گفتنی است نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، زهره برزگر، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، مبینا کاویانی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی نفراتی هستند که برای کاراته وان ژاپن از سوی سرمربی تیم ملی بانوان کاراته به اردو فراخوانده شدند.

۲۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.