قایقرانی آبهای آرام آسیا - چین؛کسب دومین مدال طلای ایران/ جمع مدال پاروزنان به ۱۵ رسید

قایقرانی آبهای آرام آسیا - چین؛کسب دومین مدال طلای ایران/ جمع مدال پاروزنان به ۱۵ رسید
مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا با کسب دومین نشان طلای کاروان ایران در شانگهای چین پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی  در ادامه رقابتهای قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در شانگهای چین نمایندگان کشورمان در چند ماده دیگر به مصفا رقبای خود رفتند که حاصل آن کسب چهار مدال دیگر بود. در کایاک دو نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان هدیه کاظمی و آرزو حکیمی با قرار گرفتن در رتبه اول ایران را صاحب دومین مدال طلای خود در این رقابتها کردند.

در کانو دو نفره ٢٠٠ متر مردان جوانان محمدنبی رضایی و عرفان زنده پی به مدال نقره رسیدند و در کانو دو نفره ٢٠٠ متر مردان بزرگسالان عادل مجللی و علی اجاقی صاحب مدال برنز شدند.  احمدرضا طالبیان و فرزین اسدی در کایاک دو نفره هزار متر به مدال نقره رسیدند. این برای اولین بار که این دو پاروزن کشورمان در این ماده ارنج شده و ایران را صاحب مدال کردند.

در کانو چهار نفره ٢٠٠ متر مردان بزرگسالان تیم ایران با ترکیب عادل مجللی، دامون صادقی، علی اجاقی و کیا اسکندانی پنجم شد. در کانو یک نفره ٢٠٠ متر بانوان بزرگسالان هیوا افضلی ششم شد. در کانو یک نفره ٢٠٠ متر بانوان جوانان سارا درختی ششم شد.

در کایاک دو نفره ٢٠٠ متر بانوان جوانان تیم ایران با ترکیب سما یاسمی و کیانا کمالزاده در رده چهارم قرار گرفت.  در کایاک دو نفره هزار متر مردان جوانان امیر رضا خوانساری و تارخ طالبی پنجم شدند.

به این ترتیب کاروان قایقرانی ایران تا صبح روز ۲۶ مهرماه صاحب ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز از مسابقات قهرمانی آبهای آرام آسیا شده است. این رقابتها همچنان در چین پیگیری می شود.

۲۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.