حضور دکتر سعیدلو؛پرچم سبز گنبد حضرت عباس(ع) پرده برداری شد

حضور دکتر سعیدلو؛پرچم سبز گنبد حضرت عباس(ع) پرده برداری شد
در مراسمی از پرچم سبز گنبد مطهر حضرت عباس(ع) که با مضمون " یا قمر بنی هاشم " مزین شده است ، با حضوردکتر سعیدلو معاون رییس جمهورورییس سازمان تربیت بدنی ،مسوولان سازمان ،ورزشکاران ،پیشکوتان و عاشقان آن حضرت پرده برداری شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم چهارشنبه شب به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم و در استانه سالگرد شهادت اباعبدالله الحسین(ع) در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان ایران برگزارشد.
در مراسم پرده برداری از پرچم سبز گنبد مطهر حضرت عباس که از سوی زائران آن حضرت از عراق به ایران اورده شده است، معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی ،
ورزشکاران و تنی چند از روسای فدراسیونهای ورزشی ، همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این ایین حضور داشتند.
در این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین "حاج اقا تهرانی" مدرس و استاد حوزه و دانشگاه همراه بود، بهرام افشار زاده ،حمید سجادی ،محمد پولادگر، حسین رضازاده، مهرداد سراجی ،علی کفاشیان و برخی از چهره های شاخص ورزشی وتعدادی از نمایندگان مجلس نیز شرکت داشتند.
درمراسم مذکور علاوه بر پرده برداری ، عزاداری سرور و سالار شهیدان و همچنین قمر بنی هاشم برگزار شد و حاضران به سینه زنی و نوحه خوانی پرداختند .

۳ دی ۱۳۸۸ ۱۴:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.