برپایی اردوی تیم ملی جوانان درساری؛بهنام فر: تیم ما شخصیت قهرمانی دارد

برپایی اردوی تیم ملی جوانان درساری؛بهنام فر: تیم ما شخصیت قهرمانی دارد
سرمربی تیم ملی جوانان کاراته از آغاز اردوی این تیم از روز جمعه (21 مهر ماه) در شهر ساری مازندران خبر داد و گفت: برای ایجاد تنوع در فضای تمرینی به این استان آمده ایم و تا روز چهارشنبه در این شهر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون مهران بهنام فر اظهار داشت: در حال حاضر کاراته کاها شرایط ایده آلی دارند و قرار است در این اردو یک دیدار تدارکاتی با تیم منتخب استان مازندران که چهره های شناخته شده و خوبی دارد، برگزار کنیم.
وی افزود: البته پیش از این هم کاراته کاها دیدارهای تدارکاتی خوبی داشتند، ضمن اینکه حضور ابراهیم حسن بیگی، علی فداکار و مرتضی شفاهی در اردوی تیم ملی در روند آماده سازی تیم تاثیر خوبی داشت. هر کدام از این کاراته کاها با نفرات حاضر در اردو چند مبارزه انجام دادند که برای کاراته کاهای جوان تجربه خوبی بود و جا دارد از حضور این عزیزان تشکر ویژه ای داشته باشم.
بهنام فر ادامه داد: در تورنمنت ترکیه که یک مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی به شمار می رفت نتیجه مهم نبود، بیشترعملکرد بچه ها و اجرای تاکتیک ها و تمرینات انجام شده مدنظر بود. البته 2 کاراته کا وزن منهای 55 و 60 کیلوگرم تاکنون مسابقه برون مرزی را تجربه نکرده بودند که حضور در این مسابقات فرصت خوبی برای آنها بود، با اینکه سطح مسابقات ترکیه قابل قیاس با رقابتهای جهانی نیست، اما ما به خواسته هایمان رسیدیم.
سرمربی تیم ملی جوانان با اشاره به اینکه نقاط ضعف تیم را به حداقل رسانده ایم، گفت: تیم ما شخصیت قهرمانی دارد و امیدوار هستم کاراته کاها نتایج قابل قبول و ماندگاری از خودشان در رقابتهای جهانی اسپانیا بر جای بگذارند.
وی در پایان از چالاکی برای فراهم کردن شرایط تمرینی در شهر ساری و تمام افرادی که در فراهم کردن شرایط مناسب در برگزاری اردوهای تیم ملی تشکر کرد و گفت: سهیل آذریان مدیر عامل شرکت وزین پرشیا پس از کسب نتایج رقابتهای قهرمانی آسیا از کاراته کاها با اهدای جوایز نقدی قدردانی کرده و قرار است پس از مسابقات جهانی هم جوایزی به کاراته کاها اهدا کند، تشکر می کنم.

۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.