شنبه، آغاز مبارزات 210 تکواندوکار زن بر شیاپ چانگ قهرمانی کشور

شنبه، آغاز مبارزات 210 تکواندوکار زن بر شیاپ چانگ قهرمانی کشور
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان از روز شنبه (22 مهرماه) طی دو روز و به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان با عنوان «جام سفیر کره‌جنوبی» از روز شنبه (22مهرماه) به مدت دو روز با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 29 تیم از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، هرمزگان و یزد برگزار می گردد.
مبارزات گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز شنبه (22 مهرماه) و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) روز پایانی رقابت ها، یکشنبه (23 مهرماه) پیگیری خواهد شد.
همچنین با همکاری کمیته فرهنگی رقابت‌هایی ویژه قاریان تکواندوکار (قرائت از جزء‌های اول و دوم قرآن کریم) در روز دوم مسابقات برگزار می‌شود که از هر استان تنها یک نماینده می تواند در این مسابقات شرکت کند (یک تکواندوکار از ترکیب اصلی تیم یا یک نماینده خارج از ترکیب تیم که کمربند دان یک داشته باشد).
با توجه به اینکه ثبت نام شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی خارج از سایت بوده است، نماینده قرآنی استان می‌بایست معرفی نامه رسمی از هیات تکواندو استان را همراه داشته باشد.
گفتنی است، در پایان بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 5 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، هوگوپشان البرزی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شدند و نمایندگان تیم اصفهان نیز با کسب یک مدال طلا، یک برنز و 35 امتیاز سوم شدند.

۱۹ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.