مسابقات جودو بین المللی روسیه؛ امیرحسین یزدانی به نشان برنز رسید

مسابقات جودو بین المللی روسیه؛ امیرحسین یزدانی به نشان برنز رسید
امیر حسین یزدانی به نشان برنز وزن منهای 50 کیلوگرم رقابتهای جودو بین المللی روسیه دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، تیم خراسان شمالی که به نمایندگی از کشورمان در رقابتهای بین المللی روسیه شرکت کرده است، امروز در وزن منهای 50کیلوگرم توسط امیر حسین یزدانی به یک نشان برنز دست یافت.
در جدول ۶۹ نفره وزن منهای 50 کیلوگرم، امیرحسین یزدانی که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دوردوم نماینده کشور میزبان را ایپون کرد و سپس حریفی از کشور قزاقستان را از پیش رو برداشت و در ادامه ما در حالی که از حریف روس خود پیش بود در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کرد.
یزدانی در جدول شانس مجدد ابتدا حریفی از کشور جمهوری چک را شکست داد سپس دیگر جودوکار کشور روسیه را از پیش رو برداشت و در مبارزه آخر برابر حریفی از کشور گرجستان در کمتر ۱ دقیقه با ضربه فنی پیروز شد و به نشان برنز دست یافت.
در این وزن حسین سعیدی برجی در مسابقه اول مقابل جودوکار کشور میزبان در مسابقه ای حساس در حالی که بیش از ۱۰ دقیقه به طول انجامید در پایان با یک اخطار مسابقه را واگذار کرد. محمد جوادی فر نیز در این وزن مقابل دیگر جودوکار روس شکست خورد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم سهراب رستم پور در حالی که دو جودکار کشور روسیه را شکست داد مقابل حریفی از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد پس از پیروزی مقابل جودوکارانی از کشور روسیه و قزاقستان مغلوب نماینده کشور بلاروس شد و در جای هفتم ایستاد.
در این وزن صادق آزرنگ در دور اول مقابل حریفی از کشور روسیه مسابقه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
اما در وزن منهای 60 کیلوگرم محسن نیستانی پس پیروزی مقابل حریفی از روسیه با ضربه فنی در دور دوم مقابل جودوکاری از فرانسه قرار گرفت و در حالی که با دو امتیاز وازاری از حریف خود پیش بود در چند ثانیه مانده به انتهای مسابقه شیمه شد و مسابقه خود را واگذار کرد این فرانسوی مدال طلای این وزن را کسب کرد. نیستانی در جدول شانس مجدد هم پس از پیروزی مقابل جودوکار روسی به نماینده قزاقستان باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.
در این وزن ابراهیم محمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از پیروزی مقابل کشورهای روسیه و گرجستان، مقابل نماینده روسیه نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. دو نماینده دیگر این وزن سهراب رخشان و محمدرضا قره چورلی در دور اول با شکست مقابل حریف روسی خود از دور مسابقات کنار رفتند.  

۱۶ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.