جهت حضور در مسابقات جهانی؛هوگوپوشان تیم ملی پاراتکواندو تست دادند

جهت حضور در مسابقات جهانی؛هوگوپوشان تیم ملی پاراتکواندو تست دادند
اردونشینان تیم ملی پاراتکواندو در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی پاراتکواندو که اواخر اردیبهشت ماه با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام نخست این رقابتها را از آن خود کردند، صبح امروز و در ادامه روند آماده سازی خود جهت حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی تست آمادگی جسمانی دادند.
تمرینات آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو از ابتدای شهریورماه در خانه تکواندو آغاز شده و هم اکنون با حضور پنج تکواندوکار و زیر نظر پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی مربی این تیم در حال پیگیری است.
مهدی پوررهنما، احمد نریمانی، سعید صادقیان پور، محمود جعفرزاده و اصغر عزیزی پنج هوگوپوش حاضر در اردوی تیم ملی پاراتکواندو را تشکیل می دهند که صبح امروز در این آزمونها حضور یافتند.
مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان طی روزهای 27 لغایت 29 مهرماه سال جاری و به میزبانی شهر لندن برگزار خواهد شد و هر یک از اعضای تیم ملی ایران که در این رقابتها موفق به کسب مدال طلا شوند، ضمن کسب60 امتیاز، جایگاه خود را در رده بندی جهانی و به جهت کسب سهمیه حضور در المپیک 2020 توکیو بهبود خواهند بخشید.

۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.