نایب رئیس فینا: به چشم خود پیشرفت ورزش های آبی را در ایران دیدم

نایب رئیس فینا: به چشم خود پیشرفت ورزش های آبی را در ایران دیدم
نایب رییس فینا در حاشیه سفر به تهران گفت: به چشم خودم پیشرفت ایران در ورزش های آبی را دیدم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، پائولو بارلی ریس کنفدراسیون شنا اروپا در حاشیه سفر به ایران اظهار کرد: ایران کشور بزرگ و مهمی در منطقه است و خوشحالم از اینکه اینجا و در ایران هستم. همکارانم در فدراسیون شنای ایران و مردم این کشور خیلی خوب از ما میزبانی کردند و به چشم خود پیشرفت ایران در دنیای ورزش‌های آبی را دیدم. امیدوارم که ایران در آینده نه چندان دور هم اینچنین موفق باشد.
نایب ریس فینا درباره‌ی جلسه خود با وزیر ورزش ایران(سلطانی‌فر) گفت: در جلسه‌ای که با آقای وزیر داشتیم قرار بر این شد که تفاهم نامه‌ای را با جمهوری اسلامی در راستای پیشرفت ورزش‌های آبی در ایران امضاء کنیم. از جمله مفاد اصلی که در این تفاهم نامه می‌توانم به آن اشاره کنم تبادل تجربیات در ورزش‌های آبی بین اروپا (به ویژه ایتالیا) با ایران است. همچنین طبق این تفاهمنامه تیم‌های ملی واترپلوی ایران به ایتالیا دعوت می‌شوند تا در مراکز تمرینات ما در رم، اردوهای مشترکی را با تیم‌های ملی ایتالیا برگزار کنند تا کمکی باشد برای موفقیت تیم‌های ملی ایران در بازی‌های آسیایی۲۰۲۰ در جاکارتا.
رئیس فدراسیون شنا ایتالیا گفت:  تیم‌های ملیشنا و شیرجه  ایران می‌توانند در ایتالیا اردوی‌های مشترکی را با تیم‌های ملی و باشگاهی این کشور برگزار کنند تا قدم بزرگی را در مسیر پیشرفت ورزش‌های آبی بردارند. ما آمادگی همکاری همه جانبه در این خصوص را با ایران داریم.
بارلی همچنین درباره تیم های ملی ایران ادامه داد: من معتقدم که تیم واترپلوی ایران به سمت پیشرف در حرکت است. واترپلوی ایران می‌تواند با استفاده از علم و دانش موجود در ایتالیا و اروپا، کمک‌های سرمربی تیم ملی ایتالیا و فرستادن تیم‌های ملی خود به این کشور که از مسائل قابل توجه در این سند همکاری است، پیشرفت زیادی را شاهد باشد.

۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.