نشست پنجم از پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) آغاز شد

نشست پنجم از پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) آغاز شد
نشست پنجم از پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پنجمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی ( المپیک سولیداریتی ) که از نظر کمیته بین المللی المپیک(IOC)  به عنوان بالاترین سطح آموزشی مدیریت ورزشی در سطح ملی محسوب می گردد از تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1396 آغاز شده و به صورت مرتب هر ماه یک نشست با حضور شرکت کنندگان دوره برگزار می شود.
در این نشست که طی روزهای پنجم و ششم مهرماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود، مدیران ارشد سازمان های ورزشی، مدیران برخی فدراسیون های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش به عنوان شرکت کنندگان دوره حضور دارند.
در روز نخست نشست مذکور کلیه شرکت کنندگان به ارائه کیس استادی های سازمان های خود در زمینه مدیریت مالی پرداخته و این ارائه ها توسط اساتید دوره ارزیابی، داوری و تصحیح می گردد.
در ادامه و در روز دوم نشست مقرر است سرفصل مدیریت بازاریابی به بحث گذاشته شود که این جلسه نیز توسط دو نفر از اساتید این رشته هدایت خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان روز دوم با تشکیل گروه های کاری به نحوه تهیه کیس استادی های نشست بعدی پرداخته خواهد شد و با بحث و تبادل نظر و همچنین اظهار نظر اساتید به جمع بندی خواهند رسید.

۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.