بانوی ایرانی قهرمان دارت جهان شد/ نایب قهرمانی تاریخی تیم ملی دارت جوانان ایران با 2 مدال طلا و یک برنز

بانوی ایرانی  قهرمان دارت جهان شد/ نایب قهرمانی تاریخی تیم ملی دارت جوانان ایران با 2 مدال طلا و یک برنز
"دنیز هشتبران" دارت انداز جوان کشورمان با برتری بی چون و چرا مقابل نماینده ایرلند با شایستگی هرچه تمامتر قهرمان جهان شد و یک مدال طلای جهانی دیگر برای کشورمان در رقابتهای کوبه ژاپن به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون انجمنهای ورزشی،"هشتبران" در دیدار فینال مسابقات انفرادی دختران با حساب 6 بر 4 "کتی شلدون" از ایرلند را مغلوب کرد و نشان طلای دنیا را بدست آورد.
"هشتبران" با یک رکورد تاریخی مدال طلای جهان را به چنگ آورد چراکه با 7 برد پیاپی مقابل نمایندگان سوئد،آلمان،کانادا،ایرلند،روسیه ، هلند و ایرلند و بدون باخت به این مهم دست یافت.
این در حالی است که" دنیز هشتبران" به همراه "مهشاد عوض زاده" روز گذشته در رقابتهای دوبل دختران اولین مدال طلای تاریخ دارت ایران در مسابقات جهانی را به ارمغان آورده بودند.
بدین ترتیب تیم ملی دارت جوانان ایران با کسب نشان طلای دنیز هشتبران در رقابتهای انفرادی دختران,مدال طلای دوبل دختران ، نشان برنز "امیر علی میرزایی" در انفرادی پسران و دو عنوان پنجمی "مهشاد عوض زاده" در بخش انفرادی دختران و تیم دوبل پسران متشکل از "امیر علی میرزایی" و "ایلیا خوشنودی" در مجموع تیمی بعد از تیم هلند و برای اولین بار در تاریخ به عنوان نایب قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی دارت جوانان ایران با 4 دارت انداز در این رقابتها شرکت کرده بود.
۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.