نشست مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا با دبیر کل کمیته ملی المپیک؛ شاهرخ شهنازی:از تاسیس آکادمی بین المللی سپک تاکرا در ایران استقبال می کنیم

نشست مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا با دبیر کل کمیته ملی المپیک؛ شاهرخ شهنازی:از تاسیس آکادمی بین المللی سپک تاکرا در ایران استقبال می کنیم
مسئولان فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا ظهر امروز با دبیر کل کمیته ملی المپیک نشستی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی،در این نشست که در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک،محمد علیپور رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی و رییس سپک تاکرای آسیای میانه،"عبدالحلیم بن قادر" رییس سپک تاکرای کنفدراسیون آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی، "محمد فاروق عبدالحلیم" معاون دبیر کل و بازرس فدراسیون جهانی،"سهراب آزاد" رییس انجمن سپک تاکرای ایران و نایب رییس فدراسیون آسیایی و جهانی و "علی فولادی راد" دبیر انجمن سپک تاکرا حضور داشتند.

شهنازی در این جلسه ضمن استقبال از پیشنهاد "بن قادر" مبنی بر تشکیل آکادمی بین المللی سپک تاکرا در ایران گفت: ما از این پروژه حمایت و استقبال می کنیم و امیدواریم که سپک تاکرا مثل تکواندو و والیبال در ایران صاحب یک آکادمی تخصصی شود چرا که ظرفیت این ورزش در کشورمان بالا است.
وی افزود:برگزاری جام جهانی سپک تاکرا به میزبانی ایران هم می تواند به رشد و توسعه این ورزش در کشورمان کمک کند و در مجموع ما برای تعمیم و پیشرفت این رشته مهیج و پرطرفدار در ایران نهایت همکاری را با فدراسیون جهانی و آسیایی خواهیم داشت.
دبیر کل کمیته ملی المپیک با تمجید از روند روبه رشد سپک تاکرا در ایران اذعان داشت: به واقع فدراسیون انجمنهای ورزشی و انجمن سپک تاکرا در پیشرفت این رشته در کشورمان تلاش ستودنی داشته اند و ما نهایت تلاش خود را بکار می گیریم که سپک تاکرای ایران در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشته باشد.
شهنازی با در خواست از "بن قادر" گفت: با توجه به ارتباطات و نقش مهم شما در شورای المپیک آسیا تلاش کنید که سپک تاکرا مجددا در بازیهای داخل سالن حضور پیدا کند و از طرفی در مسابقات کشورهای اسلامی هم شرکت داده شود.
در ادامه این نشست محمد علیپور گزارشی از وضعیت و روند رو به رشد سپک تاکرای ایران و تلاش برای توسعه این رشته در منطقه آسیای میانه ارائه کرد.

۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.