تقدیر رییس کمیته ملی المپیک از رییس جمهور ترکمنستان

تقدیر رییس کمیته ملی المپیک از رییس جمهور ترکمنستان
کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک طی نامه ای از رییس جمهور کشور ترکمنستان به پاس میزبانی مطلوب پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی تقدیر و تشکر کرد.

  

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در متن نامه فوق آمده است:
بسمه تعالی
عالیجناب قربانقلی بردی محمد اف
رییس جمهور محترم و رئیس کمیته ملی المپیک ترکمنستان
احتراما اینک که اینجانب بعد از حضور در بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی و همچنین شرکت در جلسات هیات اجرایی و مجمع عمومی شورای المپیک آسیا در عشق آباد به کشورم مراجعت کرده ام لازم می دانم صمیمانه ترین تشکرات خود را به لحاظ مهمان نوازی کشورتان از هیات های اعزامی تقدیم نمایم.
میزبانی این بازیهای با استفاده از زیر ساختهای عالی،مکان های مناسب مسابقاتی و تمرینی دهکده، امکانات بی نظیر داخل مجموعه،اسکان،هتل ها و دیگر امکانات مطلوب رقابتها و همچنین برگزاری جلسات رسمی شورای المپیک آسیا در فضایی کاملا مناسب و صمیمانه یکی از موفق ترین رویدادهای آسیا را در عشق آباد رقم زد،این موفقیت نشانگر تلاش برجسته کلیه دست اندرکاران این رویداد است.
در  پایان لازم می دانم اشاره می کنم که جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان دو کشور همسایه و برادر،داری روابط دوستانه اند و جهت توسعه روابط ورزشی پیشنهاد می شود مسئولین و کارشناسان دو کمیته المپیک ضمن برگزاری نشستهایی مشترک،چگونگی توسعه روابط ورزشی را که به نفع جوانان ورزشکار دو کشور است بررسی و زمینه تبادل مربی و کارشناس ورزشی را در رشته های مختلف بیش از پیش برای ارتقا روابط دو طرف فراهم نمایند.
کیومرث هاشمی
رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران
 عضو هیات اجرایی شورای المپیک آسیا

۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.