ووشوی قهرمانی جهان؛ تمامی سانداکاران ایران در فینال

ووشوی قهرمانی جهان؛ تمامی سانداکاران ایران در فینال
تمامی سانداکاران تیم ملی ووشوی ایران در دو بخش زنان و مردان به فینال رقابت های قهرمانی جهان در «کازان» روسیه دست یافتند تا در آستانه ثبت نتیجه ای تاریخی باشند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ووشو؛ چهاردهمین دوره پیکارهای ووشوی بزرگسالان جهان از جمعه به میزبانی شهر «کازان» روسیه آغاز شده است و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی زنان و مردان به مصاف حریفان رفته است.
دوشنبه شب در رقابت های مرحله نیمه نهایی ساندا تمامی نمایندگان ایران (پنج نفر در مردان و سه نفر در زنان) با غلبه بر حریفان به فینال رسیدند. مبارزات نهایی اوزان مختلف سه شنبه شب برگزار خواهد شد.
*«الهه منصوریان» در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 52 کیلوگرم به مصاف «هی بین کیم» نماینده عنوان دار کره جنوبی و رقیب دیرینه خود رفت و با برتری مقابل این حریف در دو راند متوالی به فینال رسید.با این اوصاف وی برای کسب مدال طلا با «لوان تای هوانگ» از  ویتنام روبرو می شود.
منصوریان پیش از این «سیلویا پراتوی» از اندونزی را ناک اوت کرده بود.
*«شهربانو منصوریان» در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 65 کیلوگرم ساندای بانوان به مصاف «دوای گیشام» از هند رفت و با عبور از این حریف در دو راند متوالی جواز حضور در فینال را کسب کرد.
منصوریان که پیش از این حریفانی از قزاقستان و آمریکا را در همان راند نخست مغلوب کرده بود، سه شنبه شب برای رسیدن به مدال طلا با «زکی احمد» از مصر مبارزه می کند.
*«محسن محمدسیفی» در نیمه نهایی وزن منهای 70 کیلوگرم با ارائه مبارزه ای تماشایی و با اقتدار در دو راند بر «عبدالهادی» از الجزایر پیروز شد و به فینال رسید تا فردا شب برای کسب طلا به مصاف «فاتح جلال» از مصر برود.
وی پیش از این حریفانی از اسپانیا و اندونزی را با شکست بدرقه کرده بود.
*«یوسف صبری» نماینده وزن منهای 75 کیلوگرم ایران در مبارزه ای حساس و تماشایی با «اسماعیل علی اوف» سانداکار مطرح و عنوان دار روسیه روبرو شد و در نهایت با برتری میدان را ترک کرد و فینالیست شد.این درحالی است که علی اوف از حمایت هزاران تماشاگر حاضر در سالن برخوردار بود.
صبری که در مراحل قبلی ووشوکاران یونان و افغانستان را شکست داده است برای کسب نشان زرین با «فی لونگ کای» از ماکائو مبارزه می کند.
*«معین تقوی» که پیش از این حریفی از فرانسه را با شکست بدرقه کرده بود به مصاف «امانوئل مینار» از آفریقای جنوبی رفت و در دو راند به پیروزی رسید و به فینال صعود کرد.معین فردا برای کسب مدال طلا و تکمیل موفقیت های خود با «ایلیا وارچینا» از بلاروس مبارزه خواهد کرد.
*«میلاد عارفی مقام» در مرحله نیمه نهایی وزن منهای 90 کیلوگرم با «آرجو سینگ» هندی رقابت کرد و مقتدرانه در دو راند صاحب پیروزی شد و جواز حضور در فینال را کسب کرد.نماینده هند در مرحله قبلی با برتری برابر «بوزیچیت» دارنده  پنج مدال جهان از روسیه شگفتی ساز شده بود.
میلاد عارفی مقام برای رسیدن به طلا با «عمر علی» از  مصر روبرو می شود.
*«حمیدرضا قلی پور» در مرحله نیمه نهایی وزن به اضافه 90 کیلوگرم در رقابتی دشوار با «دانیل فلورین» از رومانی مبارزه کرد و با کسب پیروزی در دو راند برابر این حریف به فینال رسید.قلی پور که پیش از این نماینده لبنان را مغلوب کرده بود در فینال با  «ژیانگ یی» از چین پیکار می کند.
*پیش از این «مریم هاشمی» در وزن منهای 70 کیلوگرم با غلبه بر «ماریا شنپربورگ» از هلند به فینال رسیده بود تا در رقابت پایانی با «هرگی باکایدون» دارنده چند مدال جهان و آسیا از فیلیپین روبرو می شود.
۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.