رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک خبر داد؛انتخابات کمیسیون ورزشکاران حداکثر تا نیمه آبان برگزار می گردد

رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک خبر داد؛انتخابات کمیسیون ورزشکاران حداکثر تا نیمه آبان برگزار می گردد
هادی ساعی از تصمیم کمیته ملی المپیک مبنی بر برپایی انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک حداکثر تا نیمه آبان ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هادی ساعی در این خصوص گفت: طی نشستی که امروز در محل کمیته ملی المپیک و با مسئولین مربوطه داشتیم پیش نویس دستورالعمل اجرایی این دوره از انتخابات بر اساس آئین نامه مصوب کمیته بین المللی المپیک IOC تهیه و جهت تصویب به هیات اجرایی ارسال شد تا استارت کار خورده باشد.
رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک یادآور شد: زمان دقیق انتخابات نیز با توجه به فرآیند اجرایی متفاوت ثبت نام، تایید اسامی، تهیه فرم های مربوطه و صدور کارتهای شناسایی کاندیداها متعاقبا اعلام می گردد اما مشخصا می توانم اعلام کنم حداکثر تا نیمه آبان ماه انتخابات برگزار و نفرات این کمیسیون انتخاب و معرفی می شوند.
وی در پایان گفت: اعضای ستاد برگزاری انتخابات نیز مشخص شده اند که بزودی معرفی شده و کار خود را آغاز می کنند. امیدوارم با کمک تمامی فدراسیونها المپیکی و ورزشکاران شاخص بتوانیم انتخاباتی منظم و دقیق را برگزار کنیم تا در نهایت کمیسیونی فعال و پویا و عضوی موثر در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک داشته باشیم.

۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.