بازیهای داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان ؛انصاری از کسب مدال ۵۰متر پروانه بازماند

بازیهای داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان ؛انصاری از کسب مدال ۵۰متر پروانه بازماند
در پایان رقابت های مرحله فینال مسابقات شنا در ماده 50 متر پروانه مردان انصاری از کسب مدال بازیهای داخل سالن آسیا بازماند.
به گزارش خبرنگار اعزامی ؛ در ادامه بازیهای داخل سالن آسیا در ترکمنستان و در پایان این رقابت مهیج، شناگرانی از کشورهای چین، کره و ازبکستان اول تا سوم شدند و مهدی انصاری شناگر ایران علی رغم تلاش فراوان با کسب رکورد 23 ثانیه و 76 صدم ثانیه در حالیکه فقط 28 صدم ثانیه با شناگر ازبکستانی فاصله داشت چهارم شد و باز هم نتوانست به مدالهای سه گانه این دوره از مسابقات شنای بازیهای داخل سالن آسیا دست یابد.

در مرحله فینال رشته 4 در 50 متر آزاد تیمی مردان، تیم شنای کشورمان در این ماده را انصاری، قره حسن لو، قندچی و غلام پور تشکیل داده بودند که در خط 7 با سایر تیم‌های این مرحله به رقابت پرداختند.

همچنین تیم شنای ایران که امروز صبح با کسب رکورد یک دقیقه و 30 ثانیه و 93 ثانیه موفق شده بود به مرحله فینال این ماده راه یابد علیرغم کسب رکورد یک دقیقه و 30 ثانیه و هیجده  صدم ثانیه و کاهش 75 صدم ثانیه ای رکورد مرحله مقدماتی خود، نتوانست به مدال دست یافته و به مقام ششم این رقابت دست یافت. در این رشته شناگران تیمهای چین تایپه،چین و ازبکستان اول تا سوم شدند.
۳ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.