بازی های داخل سالن آسیا- عشق آباد ؛٢ فینالیست و ٥ مدال برنز حاصل کار آلیش سنتی ایران

بازی های داخل سالن آسیا- عشق آباد ؛٢ فینالیست و ٥ مدال برنز حاصل کار آلیش سنتی ایران
الهه رضایی و زهرا یزدانی کشتی گیران آلیش کار کشورمان با شکست حریفان خود، راهی فینال شدند تا عصر امروز برای کسب مدال طلا مقابل حریفان روی تشک بروند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ،رقابت های کشتی آلیش سنتی صبح امروز با حضور 11 نماینده ایرانی در بخش بانوان و آقایان پیگیری شد که در نهایت تنها 2 کشتی گیر راهی فینال شدند.
در رقابت های امروز، زهرا یزدانی آلیش کار وزن 55- کیلوگرم و الهه رضایی در وزن 70- موفق شدند با شکست حریفان خود به فینال راهه پیدا کنند. نکته جالب این است که یزدانی برخلاف کشتی های دیروزش، امروز حساب شده تر کار کرد و با ضربه فنی کردن حریفان خود راهی فینال شد. رضایی هم در نیمه نهایی خیلی خوب و با برنامه کشتی گرفت تا با نتیجه 6 بر صفر مقابل حریف هندی، به فینال برسد.
البته اگرچه دیگر آلیش کاران کشورمان نتوانستند راهی فینال شوند اما برنز خود را قطعی کردند. در وزن 75+ کیلوگرم، آسیه شجاعی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل حریف ازبکستانی، در دور نیمه نهایی برابر حریفی از کشور میزبان به روی تشک رفت و با قبول شکست از رسیدن به فینال بازماند اما مدال برنز خود را قطعی کرد.
در وزن 60- هم ریحانه شیخیان بعد از شکست دادن حریف فلیپینی، در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف ترکمنستانی قرار گرفت و او هم شکست خورد تا به فینال نرسید و به مدال برنز بسنده کند.
در وزن 100-، محمود پروانه کمی بدشانسی آورد تا او هم نتواند به مبارزه پایانی برسد. پروانه در نیمه نهایی اگرچه امتیازی به حریف نداد اما به خاطر داشتن اخطار شکست خورد و برنزی شد.
عبدالواحد محمدی آلیش کار وزن 100+ هم دیگر نماینده ایران بود که به مدال برنز رضایت داد. محمدی در نیمه نهایی مقابل ترکمنستان متحمل شکست شد تا از رسیدن به فینال باز ماند و به برنز اکتفا کند.
محمد غلامی در وزن ٧٠- کیلوگرم هم آخرین برنزی ایران در کشتی آلیش سنتی بود. غلامی هم در دور نیمه نهایی مغلوب حریفی از کشور میزبان شد تا شانس حضور در فینال را از دست بدهد و به مدال برنز رضایت بدهد.
دیگر نمایندگان ایران از جمله سحر غنی زاده در وزن 65- کیلوگرم، هادی سلیمی در وزن 80- کیلوگرم، حامد میرزاپور در وزن 90- کیلوگرم و قاسم نوروزی در وزن 60- کیلوگرم هم که در دور یک چهارم پایانی شکست خوردند باید منتظر نتایج حریفان خود باشند تا ببینند می تواند به شانس مجدد بروند یا نه.
Abdolahi

۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.