بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان؛راهیابی انصاری و تیم شنای ایران به فینال ۵۰ متر قورباغه و چهار در ۱۰۰متر تیمی

بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان؛راهیابی انصاری و تیم شنای ایران به فینال ۵۰ متر قورباغه و چهار در ۱۰۰متر تیمی
شناگر تیم‌ ‌ملی و تیم شنای ایران توانستند در ادامه رقابت‌های شنای بازی‌های داخل سالن آسیا به ترتیب راهی فینال ماده‌های ۵۰ متر قورباغه و چهار در صد متر تیمی شوند.

به‌ گزارش خبرنگار اعزامی ، از صبح امروز دومین روز رقابت‌های شنای بازی‌های  داخل سالن آسیا آغاز شد. از صبح امروز مسابقات مرحله مقدماتی رشته شنای چهار در 100 متر آزاد تیمی مردان و شنای ۵۰ متر قورباغه برگزار شد که نمایندگان ایران در مصاف با رقبای خود به آب زدند.

از صبح امروز (شنبه) تیم شنای ایران متشکل از مهدی انصاری، علیرضا یاوری، سروش قندچی و بنیامین قره حسن موفق شد با کسب رکورد سه دقیقه و 20 ثانیه و 76 صدم ثانیه به کار خود پایان داده و به عنوان دومین تیم در رده بندی مرحله مقدماتی به مرحله فینال راه پیدا کند.

همچنین در رشته 50 متر قورباغه دو شناگر ایران مهدی انصاری و آریا نسیمی‌شاد شرکت داشتند که با نمایندگان سایر کشورهای شرکت کننده در این رشته به رقابت پرداختند. مهدی انصاری که در گروه اول شناگران این رشته حضور داشت موفق شد با رکورد 27 ثانیه و 98 صدم ثانیه به کار خود پایان دهد. آریا نسیمی شاد در گروه سوم شناگران رکورد 28 ثانیه و 32 صدم ثانیه را از خود به جا گذاشت. به این ترتیب مهدی انصاری به مرحله فینال این رشته صعود کرده و بعد از ظهر با رقبای خود برای کسب مدالهای سه گانه رقابت خواهد داشت.

همچنین در مرحله مقدماتی رشته 50 متر کرال پشت دو نماینده ایران جمال چاووشی‌فر و محسن مهمان نواز حضور داشتند که هیچ کدام از نمایندگان ایران موفق نشدند به مرحله فینال راه یابند. در این رشته جمال چاووشی‌فر رکورد 26 ثانیه و یک صدم ثانیه را کسب کرد و محسن مهمان نواز هم به رکورد 26 ثانیه و 15 صدم ثانیه دست یافته و در رده بندی نهایی به ترتیب در مکان‌های دوازدهم و چهاردهم قرار گرفتند.

۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.