بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان؛۳ نقره و یک برنز کوراش مردان ایران در بازی‌های داخل سال آسیا

بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷- ترکمنستان؛۳ نقره و یک برنز کوراش مردان ایران در بازی‌های داخل سال آسیا
نمایندگان کوراش مردان ایران به ۳ مدال نقره و یک برنز بازی‌های داخل سالن آسیا رسیدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ، در جریان رقابت‌های کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان چهار نماینده ایران به مصاف حریفانشان رفتند که حاصل آن ۳ مدال نقره و یک برنز برای ایران بود.

در وزن ۹۰- کیلوگرم مجتبی زمانی مقدم، حاجی قلی‌اف از کشور میزبان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی ایشاق از افغانستان را ۵ بر صفر برد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد. وی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر آتاویل علی که زیر پرچم کمیته بین المللی المپیک مبارزه می‌کرد را ۱۰ بر صفر شکست داد و به فینال رسید اما در دیدار نهایی با حساب ۱۰ بر صفر مقابل ارسلانوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در همین وزن شایان خیراندیش در دور نخست حریف خود را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز سالانس از فیلیپین را ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد. وی در نیمه نهایی ۳ بر صفر به ارسلانوف از ازبکستان باخت و به مدال برنز رسید.

 مجتبی نیک بین، نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه برابر شارما از هند به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز سعیدوف از تاجیکستان را از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی مقابل بگالیف از کشور میزبان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید اما در فینال ۳ بر صفر مقابل جورایف از ازبکستان باخت و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کامران رستمی ابتدا عبدالرحمانوف از تاجیکستان را به‌دلیل غیبت حریف از پیش رو برداشت. او در نیمه نهایی نیز مقابل عمرخیل از افغانستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به فینال رسید. وی در دیدار نهایی برابر خیسودیمینوف از ازبکستان ۵ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.