بازی های داخل سالن آسیا - ترکمنستان؛ ۴ برنز کوراش ایران قطعی شد

بازی های داخل سالن آسیا - ترکمنستان؛ ۴ برنز کوراش ایران قطعی شد
۴ نماینده کوراش ایران با برتری مقابل رقبا راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های داخل سالن آسیا شدند و مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ، در جریان رقابت‌های کوراش بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان ۴ نماینده ایران به مصاف حریفان‌شان رفتند و با برتری مقابل رقیبان ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کردند.
در وزن ۹۰- کیلوگرم مجتبی زمانی مقدم، حاجی قلی اف از کشور میزبان را ۱۰ بر صفر شکست داد و در یک چهارم نهایی ایشاق از افغانستان را ۵ بر صفر برد و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

در همین وزن شایان خیراندیش در دور نخست حریف خود را شکست داد و در یک چهارم نهایی نیز سالانس از فیلیپین را ۱۰ بر صفر و با ضربه فنی از پیش‌رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

 مجتبی نیک بین، نماینده وزن ۱۰۰- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه برابر شارما از هند به برتری رسید و در یک چهارم نهایی نیز سعیدوف از تاجیکستان را از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی مقابل بگالیف از کشور میزبان مبارزه می‌کند.

در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کامران رستمی ابتدا عبدالرحمانوف از تاجیکستان را به‌دلیل غیبت حریف از پیش‌رو برداشت. او در نیمه نهایی نیز مقابل عمرخیل از افغانستان قرار می‌گیرد.

۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.