دیدار رییس فدراسیون جهانی ووینام و نوحی با مهندس شهنازی

دیدار رییس فدراسیون جهانی ووینام و نوحی با مهندس شهنازی
صبح امروز رییس فدراسیون جهانی ووینام به همراه محمد نوحی رییس ووینام ایران و آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با مهندس شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به رییس جهانی ووینام ابراز داشت:بسیاری از ورزش های جهان بخصوص رزمی خواستگاه آن در شرق آسیا می باشد و رشته رزمی ووینام هم با توجه به زیبایی و ویژگیهایی که دارد بخوبی توانست در این مدت علاقه مندان بسیاری را بسوی خود جلب کند.

وی ادامه داد:ووینام در ایران طی سالهای اخیر رشد خوبی داشته و حتی در رقابتهای آسیایی مدالهای خوبی برای کشورمان کسب کرد و به نظر می رسد با توجه به تلاشهایی که آقای نوحی در این مدت داشته اند بخوبی توانست جایگاه خوبی در بین دیگر رشته های رزمی بدست آورد و حضور ریاست محترم فدراسیون جهانی این رشته خود بیانگر نگاه مثبت مسئولان فدراسیون جهانی آن به ووینام ایران است و همین طور که در داخل هم حمایتهایی از این رشته می شود انتظار داریم فدراسیون جهانی و مسئولان آن حمایت های لازم را برای رشد و توسعه این رشته رزمی در ایران داشته باشند.

شهنازی در خاتمه ابراز داشت:آقای نوحی از مدیران رزمی فعال و زحمتکش ایران بوده و بدون تردید با حمایت های داخلی و حمایت فدراسیون جهانی و تلاشهای خستگی ناپذیری که دارند می توانند این رشته رزمی را به جایگاه بسیاری مطلوبی برسانند.

سپس ماهوی تین رییس فدراسیون جهانی ووینام  و عضو کمیته اجرایی کمیته المپیک و نماینده مجلس ویتنام ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت:ایران در بسیاری از رشته های رزمی جزو قدرتهای جهانی بوده و هر فدراسیون جهانی دوست دارد که بتواند با رشد رشته رزمی خود در ایران باعث ارتقا آن سبک در جهان شود.

وی ادامه داد:مطمئن باشید فدراسیون جهانی از رشد و گسترش ووینام در ایران حمایت می کند و بالطبع دوست داریم مسئولین ایرانی نیز به رشد این رشته کمک کنند بخصوص که آقای نوحی رییس کنفدراسیون آسیا بوده و با توجه به پست جهانی که دارند تلاش زیادی در این مدت داشته اند.

رییس فدراسیون جهانی ووینام ابراز امیدواری کرد ووینام بتواند در آینده نزدیک تبدیل به یکی از رشته های پرطرفدار رزمی ایران شود.

محمد نوحی رییس وویتام ایران و آسیا که عضو هیات رییسه فدراسیون جهانی نیز می باشند ضمن قدر دانی از حمایت های کمیته ملی المپیک ایراز امیدواری کرد ووینام که رشد بسیار خوبی در داخل کشور داشته و بارها و بارها در عرصه بین المللی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورده بتواند با حمایت های داخلی و خارجی نقش بسزایی در جذب جوانان بسوی خود و ادامه افتخار آفرینی برای ایران عزیز داشته باشد.

 

۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.