پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی-عشق آباد؛ اپیتان فوتسال بانوان: هدف ما قهرمانی است/ به تفاضل گل بالا نیاز داشتیم

پنجمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی-عشق آباد؛ اپیتان فوتسال بانوان: هدف ما قهرمانی است/ به تفاضل گل بالا نیاز داشتیم
کاپیتان تیم فوتسال بانوان ایران گفت: هدف ما در بازی های داخل سالن قهرمانی است.
به‌ گزارش خبرنگار اعزامی؛نسیمه غلامی پس از برتری پرگل تیم فوتسال  ایران برابر فلسطین در اولین بازی مسابقات داخل سالن آسیا بیان کرد: بازی خوبی انجام دادیم، به تفاضل گل بالا نیاز داشتیم چرا که اگر یک درصد با تایلند به تساوی رسیدیم بتوانیم راهی مرحله بعد شویم.
او افزود: سعی و تلاش ما این است که قهرمان شویم. خدا را شکر با آمدن خانم مظفر شرایط خوبی داریم و شبانه روز تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم.
همچنین فاطمه اعتدادی پس از پیروزی برابر فلسطین در اولین رقابت فوتسال بازیهای داخل سالن اسیا بیان کرد: بازی مقابل فلسطین به این دلیل پرگل بود که تیم آماده ای هستیم. بازی اول در رقابت های داخل سالن آسیا در مقابل فلسطین اگر چه با پیروزی پر گل همراه بود اما این به دلیل آمادگی تیم‌ ما بود. ما تمرینات منظمی انجام دادیم.
غلامی در خاتمه ابراز داشت: در این بازی با توجه به گلزنی اکثر بازیکنان حاضر در زمین‌ نشان دادیم هماهنگی و آمادگی لازم را داریم. البته تیم فلسطین ضعیف نبود و در بازی های آینده بهتر عمل خواهد کرد.
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۷:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.