دکتر سعیدلو:از دل ورزش همگانی به قهرمانی خواهیم رسید

زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز با حضور دکتر علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک، معاون رئیس جمهورورییس سازمان تربیت بدنی ،پس از ورود به شیراز ابتدا در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، قبور مطهر شهدا را گلباران کرد.
دکتر سعیدلو در ورزشگاه شهید دستغیب در جمع ورزشکاران طرح آسیا ویژن حضور یافت و گفت:یکی از مشکلات فراروی ورزش کشور کمبود اعتبار بوده بر این اساس امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تصویب اجباری کردن بند ب ، سازمان تربیت بدنی را در جهت تحقق اهداف خود در بخش توسعه زیرساختها و توسعه همگانی و قهرمانی ورزش یاری کند.
دکتر سعیدلو افزود:با وجود ظرفیت اجتماعی بالا، جوانان با انرژی و امکانات مناسب، متاسفانه در حال حاضربه درستی از این ظرفیت ها استفاده نمی شود، براین اساس در اولویت نخست باید سهم ورزش کشور را مشخص کرده و بر اساس آن توقعات را سامان دهی نمود.
معاون رییس جمهور با توجه به آنکه ورزش همگانی اولویت سازمان تربیت بدنی می باشد گفت:معتقدم از دل ورزش همگانی ، به ورزش قهرمانی و حرفه ای خواهیم رسید و زیر ساخت طرح ادغام به دلیل اهمیت ویژه ورزش همگانی است.
وی تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری اظهار داشتند ورزش همگانی، پایه ای برای فتح قله قهرمانی است ، ما هم معتقدیم ورزش همگانی زیر بنای ورزش قهرمانی است .
دکتر سعیدلو افزود:هر کشوری که بیشترین افراد جامعه آن را جوانان تشکیل دهند دارای پتانسیل بسیاربالایی خواهد بود و ایران اسلامی از این مزیت برخورداراست ،پس باید تمام مسئولان تلاش کنند تابستری برای جامعه فراهم شود که ورزش اولویت اول مردم در زندگی روزمره باشدوافراد جامعه برای سلامتی خود و جامعه روزانه زمانی رابه ورزش کردن اختصاص دهند.
ابن گزارش حاکی است،رییس سازمان تربیت بدنی سپس از سالن ورزشگاه شهید دستغیب بازدید نمود و در همین راستا دستور بازسازی سالن را به مدیر کل تربیت بدنی فارس داد.
دکترسعیدلو در ادامه بازدید خود وارد ورزشگاه بزرگ میانرود شد و از قسمت های مختلف این ورزشگاه و همچنین سالن دو و میدانی و دوچرخه سواری بازدید کرد .

۲ دی ۱۳۸۸ ۰۷:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.