جهت حضور قدرتمند در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا؛تمرینات ملی پوشان جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور قدرتمند در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا؛تمرینات ملی پوشان جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جوجیتسو تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی جوجیتسو اعزامی به پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا تمرینات خود را تا روز اعزام به این مسابقات در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
تیم ملی جوجیتسو که به تازگی و با کسب 19 مدال رنگارنگ در دو بخش آقایان و بانوان از مسابقات قهرمانی آسیا بازگشته است، با ترکیبی هفت نفره متشکل از پنج آقا و دو خانم در بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا که میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود حضور خواهد یافت.
سوده کمندانی و نسیم محمدی در بخش بانوان و امیر حسین خادمیان، محمد منصوری داور، محسن حمیدی، مسعود جلیلوند و مسعود حسن زاده در بخش آقایان اردونشینان تیم ملی جوجیتسو را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسوی آقایان زیر نظر سید امیر خوشبین و بانوان این رشته ورزشی نیز زیر نظر آسیه هداوندخانی به تمرین می پردازند.
 پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از روز 26 شهریور ماه به صورت رسمی آغاز می شود و تیم ایران با 212 ورزشکار در 18 رشته ورزشی و در دو بخش آقایان و بانوان در این بازیها حضور پیدا خواهد کرد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.