طی نامه ای از سوی هاشمی به توماس باخ؛جامعه ورزش ایران کشتار مسلمانان بیگناه میانمار را محکوم می کند/اقدام مناسب جنابعالی دیگر سازمانهای مسئول در جهان را به پایان دادن به این کشتار سبوعانه وا می دارد

طی نامه ای از سوی هاشمی به توماس باخ؛جامعه ورزش ایران کشتار مسلمانان بیگناه میانمار را محکوم می کند/اقدام مناسب جنابعالی دیگر سازمانهای مسئول در جهان را به پایان دادن به این کشتار سبوعانه وا می دارد
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه ای به توماس باخ خواستار اقدام عاجل و مناسب رئیس کمیته بین المللی المپیک بعنوان یکی از اعضای مهم سازمان ملل متحد در قبال کشتار مسلمانان بیگناه میانمار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛درپی کشتار مردم مسلمان و بیگناه میانمار و سکوت مجامع بین المللی،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک طی نامه ای به رئیس کمیته بین المللی المپیک ضمن محکومیت این کشتار سبوعانه و ددمنشانه،خواستار دخالت توماس باخ بعنوان یکی از اعضای مهم سازمان ملل در محکومیت و توقف کشتار مسلمانان بیگناه میانمار شد.
در متن نامه رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک آمده است:

جناب آقای توماس باخ
ریاست محترم کمیته بین المللی المپیک
 همانطور که مطلعید در روزهای اخیر جهان با تأثر بسیار شاهد نسل کشی فاجعه آمیز مسلمانان در کشور میانمار است. زنان، مردان و کودکان بیگناه مسلمان این کشور در قتل عام سبوعانه جان خود را از دست داده و می دهند و این در حالی است که مسئولین ذیربط در این کشور از یک سو و جوامع رسمی بین المللی در مقابل کشتار مردم بیگناه سکوت اختیار کرده و این فاجعه در کنار سکوت جامعه بشری همچنان ادامه دارد. اساساً این سوال را باید پرسید که چرا رهبر روهینگیا که جایزه صلح نوبل به او اعطا شده ضمن سکوت مرگبار خود حتی اجازه ورود یک کمیته حقیقت یاب را به کشورش نمی دهد.
جامعه ورزش ایران ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان بیگناه میانمار از جنابعالی به عنوان نماینده ورزش جهان و با توجه به جایگاه حقوقی شما در سازمان ملل و از سوی دیگر با عنایت به مهمترین هدف جنبش المپیک که همانا ساختن دنیایی بهتر و مشحون از صلح و آرامش است، انتظار دارد همانگونه که در مقابل حملات تروریستی فرانسه سکوت نکرده و بدرستی حملات بیرحمانه تروریست ها به مردم بیگناه این کشور را محکوم کردید، این بار هم در مقابل کشتار وسیع مسلمانان و زنده در آتش انداختن آن ها که دل هر انسان آزاده ای را به دردمی آورد سکوت نکرده و به عنوان رئیس یک سازمان رسمی و معتبر بین المللی با محکوم کردن قتل عام مردم بیگناه صدای مظلومانه آنان را به گوش جهانیان برسانید تا شاید اقدام بایسته علیه نسل کشی در این کشور به عمل آید.
تردید ندارم اقدام مناسب و عاجل جنابعالی، سازمان های مسئول در جهان را به انجام حرکت بازدارنده و پایان دادن به این کشتار سبوعانه وادار خواهد کرد.
کیومرث هاشمی
رئیس کمیته ملی المپیک

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.