سرپرست کاروان ورزشی کشورمان خبر داد؛ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد

سرپرست کاروان ورزشی کشورمان خبر داد؛ثبت نام کاروان بعد از دو روز جلسه فشرده نهایی شد
سرپرست کاروان ورزشی کشورمان از ثبت نام نهایی کاروان ورزشی کشورمان با 211 ورزشکار در 22 رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود اولین گروه از کادر سرپرستی کاروان ورزش کشورمان اعزامی به بازیهای آسیایی داخل سالن آسیا و اقیانوسیه از صبح روز شنبه نشست نهایی ثبت نام کاروان ایران را با مسئولین ستاد برگزاری در بخش های مختلف صدور کارت، اسکان، تغذیه، فنی، حمل و نقل ، امنیت و ..... آغاز کردند که این نشست شب گذشته با ثبت نام مجموع ٢١١ ورزشکار در ٢٢ رشته شامل ١٤٩ مرد و٦٢ زن به اتمام رسید.
دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان کشورمان در این خصوص گفت: خوشبختانه جلسه و نشست نهایی ثبت نام به همراه خانم اسلامیان و دکتر دهخدا معاونین کاروان ورزشی ایران علیرغم اینکه از سوی میزبان خیلی کند پیش می رفت اما خوشبختانه به اتمام رسید تا شاهد حضور اولین گروه ورزشکاران ایرانی در تاریخ 22 شهریور ماه باشیم. این گروه با هماهنگی های بعمل آمده می توانند چهارشنبه وارد دهکده بازیها شده و در آپارتمانهای در نظر گرفته شده برای کاروان ایران که در 3 ساختمان مختلف درنظر گرفته شده اسکان یابند.
وی سیستم کند میزبان در رسیدگی به امور مربوط به بازیها را مشکل عمده بازیها برشمرد و اظهار داشت: مطمئنا اکثر تیمها و کاروانها در مبادی ورود زمینی و هوایی با معطلی و کندی کار کنترل نمایندگان میزبان مواجه خواهند شد که در این خصوص درخواست داریم که تمام اعضای کاروان صبور بوده و اجازه دهند تا پروسه برنامه ریزی شده به شکل کامل از سوی آنان صورت پذیرد.
رحیمی در پایان گفت: متاسفانه هنوز مشکل اینترنت حل نشده و سرپرستان اکثر کاروانها نسبت به این مورد تذکرات لازم را داده و پیگیر هستند تا قبل از ورود ورزشکاران بتوانند این مشکل را حل کنند. تنها مزیت بزرگ این دوره از بازیها نزدیکی دهکده بازیها و محل مسابقات است که این موضوع کار را برای ورزشکاران ، مربیان و بخصوص رسانه ها راحت خواهد کرد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.