دیدار رییس انجمن تکواندو ازبکستان با چو

دیدار رییس انجمن تکواندو ازبکستان با چو
رییس انجمن تکواندوی ازبکستان با همتای جهانی خود دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پارپیف بوتیر رخماتوویچ رییس انجمن تکواندوی ازبکستان با «چونگ وون چو» رییس فدراسیون جهانی تکواندو به منظور توسعه و شناخت تکواندوکاران مستعد دیدار و گفتگو کرد. ماه گذشته «چو» در دیداری از ازبکستان و تشکیلات انجمن تکواندو این کشور بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید چو با «شوکت میرضیایف» رییس جمهور ازبکستان نیز دیدار و به وی کمربند افتخاری مشکی دان 9 را اهدا کرد. «چو» نیز از دانشگاه ملی ازبکستان نشان دکترای افتخاری گرفت و به عنوا شهروند افتخاری تاشکند پایتخت ازبسکتان برگزیده شد. «رخماتوویچ» که به سئول پایتخت کره جنوبی سفر کرده است درباره شناخت نیروهای مستعد در تکواندو و همچنین مهیا کردن بسترهای لازم برای رشد و توسعه آنها و ترویج این رشته ورزشی در ازبکستان با رییس فدراسیون جهانی تکواندو بحث و گفتگو کرد.

وی گفت: «ماه گذشته «چو» به مناسبت افتتاحیه رقابتهای قهرمانی جهانی تکواندو جام ریاست جمهوری در منطقه آسیا ملاقاتی با رییس جمهور ازبکستان داشت و طرفین درباره همکاری های مشترک با هم گفتگو کردند.»

وی گفت: «پس از این دیدار رییس جمهر تصمیم گرفت «دپارتمان تکواندو» را در دانشگاه ملی ازبکستان راه اندازی کرده و اکنون من به کره جنوبی آمده ام تا راهکارهای لازم درباره محتوای برنامه درسی این دپارتمان با رییس فدراسیون جهانی تکواندو هماهنگی های لازم را انجام داده و از تجربیات «چو» برای پیشبرد اهدافمان استفاده کنیم.

رییس انجمن تکواندوی ازبکستان همچنین گفت: «از سال 2009 دپارتمان تکواندو را در انستیتو دولتی تربیت بدنی و فرهنگ و ورزش راه اندازی کرده ایم و برپایی دپارتمان تکواندو در دانشگاه ملی ازبکستان به ما کمک خواهد کرد، تکواندوکاران و مربیان مستعد بیشتری را پرورش دهیم.»

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.