ایران 2 سوریه 2

ایران 2 سوریه 2
دیدار تیم‌های فوتبال ایران و سوریه با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در آخرین روز از مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا و در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های ایران و سوریه از ساعت 19:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.
حاج محمد در دقیقه 13 سوریه را پیش انداخت اما سردار آزمون در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 64 گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و السومه در دقیقه 3+90 گل دوم سوریه را زد تا با این نتیجه و با توجه به تساوی بدون گل ازبکستان و کره‌جنوبی، سوریه به عنوان تیم سوم گروه راهی پلی‌‌آف شود. این تیم در پلی‌آف با استرالیا یا عربستان بازی کند و برنده این دیدار با نماینده کونکاف دیدار خواهد کرد تا در نهایت تیم پیروز راهی جام جهانی 2018 شود.
تیم ملی کشورمان در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمد انصاری (56- عزت‌الله پورقاز)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، رامین رضاییان، علی کریمی (46- روزبه چشمی)، علیرضا جهانبخش(76- وحید امیری)، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، سردار آزمون و مهدی طارمی به میدان آمده است.
برای سوریه نیز در این مسابقه ابراهیم عالمه، موید عجان، احمد الصالح، هادی المعمری، علا الشبلی، ناصر حاج محمد، زاهر میدانی، فراس الخطیب، محمود المواس، عمر الخریبین، عمر السومه راهی میدان شدند.
تیم ملی ایران با این تساوی با 22  امتیاز صدرنشین ماند و به عنوان تیم اول گروه A راهی جام‌جهانی روسیه شد. هر چند ملی‌پوشان کشورمان بعد از هشتمین بازی خود در این گروه، صعودشان را به جام‌جهانی قطعی کرده بودند. کره‌جنوبی نیز با کسب تساوی مقابل ازبکستان در تاشکند به عنوان تیم دوم با 15 امتیاز به طور مستقیم راهی جام‌جهانی روسیه شد. سوریه هم با این تساوی که مقابل ایران کسب کرد موفق شد با 13 امتیاز و تفاضل گل بهتر به عنوان تیم سوم راهی مرحله پلی‌آف شود. ازبکستان 13 امتیازی، چین 12 امتیازی و قطر 4 امتیازی در رده‌های چهارم، پنجم و ششم گروه ایستادند.

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.