مسوولان پیونگ چانگ 2018: مشکلات سامسونگ تاثیری بر این بازیها ندارد

مسوولان پیونگ چانگ 2018: مشکلات سامسونگ تاثیری بر این بازیها ندارد
مسوولان برگزاری تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 اعلام کردند که مشکلات اخیر شرکت سامسونگ که منجر به حکم زندان 5 ساله برای «جی وای لی» مدیر این شرکت شده است، تاثیر مالی بر روند آماده سازی این رقابتها نداشته و اختلالی در برگزاری این مسابقات ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛شرکت سامسونگ که یکی از حامیان مالی این رقابتها است عضو کمیته برنامه های مالی (TOP) کمیته بین المللی المپیک نیز می باشد. این شرکت بزرگ همچنین تاثیر سیاسی و اقتصادی ویژه ای نیز در میزبانی کره جنوبی برای بازیها سال آینده هنگام انتخاب میزبان بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 ایفا کرد.

"لی" به جرم پرداخت رشوه به رییس جمهور سابق کره جنوبی خانم «پارک گئون هی» به زندان 5 ساله محکوم شده است. «لی هی بئوم» رییس تیم میزبانی بازیهای پیونگ چانگ 2018 هفته گذشته هنگام بازدید کمیته هماهنگی IOC از روند آماده سازی این شهر برای میزبانی رقابتهای سال آینده اعلام کرد که شرکت سامسونگ مدتهاست که یکی از حامیان مالی جهانی کمیته بین المللی المپیک است و اکنون نیز به عنوان حامی مالی این رقابتها از برنامه های ما پیشتیبانی می کند.

وی گفت:هیچ ارتباطی بین اتفاقات پیش آمده و این بازیها وجود ندارد. بحث حمایت مالی سامسونگ از این رقابتها از مدتها پیش شکل گرفته بود.

بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018، کمتر از 5 ماه آینده در کره جنوبی برگزار می شود.

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.