خوش‌خبر: تیم ملی والیبال 15 شهریورماه راهی ژاپن می‌شود

خوش‌خبر: تیم ملی والیبال 15 شهریورماه راهی ژاپن می‌شود
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی‌پوشان والیبال ایران روز چهارشنبه 15 شهریورماه برای حضور در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان راهی ژاپن می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان از 21 تا 26 شهریورماه به مدت شش روز به میزبانی دو شهر ژاپن برگزار می‌شود.

تیم‌های ژاپن (میزبان)، ایران (آسیا)، فرانسه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و ایتالیا (سهمیه فدراسیون جهانی) در شهرهای ناگویا و اوساکا به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره برنامه‌های این تیم برای سفر به ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 روز چهارشنبه 15 شهریورماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را برای حضور در این رقابت‌ها ترک می‌کند.

امیر خوش‌خبر تصریح کرد: ملی‌پوشان ابتدا به دبی می‌روند و ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه از این شهر به اوساکا پرواز می‌کنند. از فرودگاه اوساکا نیز تیم ایران با اتوبوس راهی شهرک «کاریا» در نزدیکی شهر ناگویا می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال ایران از 16 تا 19 شهریورماه میهمان باشگاه «GTEKT» ژاپن هست، گفت: در این مدت تیم ایران یک دیدار دوستانه و تدارکاتی نیز با تیم والیبال این باشگاه برگزار می‌کند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران افزود: کاروان والیبال ایران روز 19 شهریورماه راهی شهر ناگویا می‌شود و در هتل محل اقامت تیم‌ها مستقر می‌شود. ملی‌پوشان روزهای 19 و 20 شهریورماه در این شهر تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و از سه شنبه 21 شهریورماه نیز مسابقات آغاز می‌شود که تیم ایران در دو روز نخست در شهر ناگویا به مصاف تیم‌های ایتالیا و آمریکا می‌رود.

خوش‌خبر با بیان اینکه روز پنج‌شنبه 23 شهریورماه تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها استراحت دارند و از شهر ناگویا راهی اوساکا می‌شوند، گفت: ملی‌پوشان در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 24 تا 26 شهریورماه به ترتیب به مصاف تیم‌های برزیل، ژاپن و فرانسه می‌روند.

وی در پایان افزود: تیم ملی والیبال ایران ساعت 18 روز دوشنبه 27 شهریورماه اوساکا را به مقصد تهران ترک می‌کند و ساعت 10 و 25 دقیقه روز سه شنبه 28 شهریورماه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.