استقبال کم از فروش بلیت های پیونگ چانگ 2018

استقبال کم از فروش بلیت های پیونگ چانگ 2018
در حالی که کمتر از 5 ماه به شروع بازیهای المپیک و پارالمپیک پیونگ چانگ 2018 زمان باقی مانده است 30درصد از بلیت های این بازیها به فروش رفته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آمار ها 22 و 7 صدم درصد را نشان می دهد که مردم کره جنوبی تاکنون استقبال چشمگیری از این مسابقات نکرده اند. تنها 4/58 (چهار ممیز پنجاه و هشت) درصد از بلیت ها در کره جنوبی به فروش رفته اند در حالی که پیش بینی شده بود بیش از 70درصد بلیت ها در کشور میزبان به فروش خواهد رفت.

یکی از نگرانی های اصلی کمیته بین المللی المپیک، درباره فروش بلیت این رقابتها بود که طی بازدید کمیته هماهنگی IOC طی روزهای گذشته مطرح شد. مسوولان کمیته بین المللی المپیک نگرانند که تیم میزبانی بازیهای پیونگ چانگ 2018 استراتژی مناسبی برای فروش بلیت ها در پیش نگرفته باشند و علیرغم قول های مکرری که می دهند اعلام و تلاش موثری برای فروش بیشتر بازیها انجام نمی دهند.

1/18 (یک ممیز هجده) میلیون قطعه بلیت برای بازیهای المپیک زمستانی سال آینده در حال حاضر موجود است. این امیدواری وجود داشت که 90 درصد بلیت ها یعنی 1/07 میلیون (یک ممیز هفت صدم) قطعه پیش از این به فروش برسد.

فاز دوم فروش آنلاین بلیت های بازیها از پنجم سپتامبر آغاز می شود. سخنگوی تیم میزبانی بازیهای پیونگ چانگ به اینساید گیمز گفت: همه می دانند که کره ای ها خریداران لحظه آخری هستند. ما انتظار داریم که با توجه به نزدیک شدن به شروع رقابتها، فروش بلیت ها در مرحله دوم افزایش یابد.

همچنین نگرانی هایی درباره فروش کم بلیت مسابقات در کشورهای ژاپن و چین نیز وجود دارد.

۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.