رییس فیزو: بازیهای تایپه 2017 ستایش آمیز بود

رییس فیزو: بازیهای تایپه 2017 ستایش آمیز بود
"اولگ ماتیتسین" رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی مدعی شد بازیهای تابستانی یونیورسیاد تایپه 2017 نقطه عطفی برای تایپه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ ماتیتسین در آخرین کنفرانس مطبوعاتی بیست و نهمین دوره بازیهای دانشجویان جهان گفت:دو هفته قبل ما این رویداد را آغاز کردیم و می دانستیم که یک رویداد موفقیت آمیز در پیش داریم. من باور دارم که دو هفته هیجان انگیز را پشت سر گذاشتیم و همگان لذت بسیاری از این مسابقات بردند.

رییس فیزو همچنین گفت:داستان های شگفت انگیزی در طول این مسابقات اتفاق افتاد و همه ورزشکارانی که از سرتاسر جهان به این رقابتها آمده بودند مسابقات موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشتند.

رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی ضمن تقدیر از مسوولان برگزای این رقابتها گفت:از همه دست اندرکاران این بازیها تشکر می کنم چون بهترین شرایط را برای همه فراهم کردند و این بازیها را به بهترین نحوه اداره و مدیریت کردند. «لی چونگ سو» مدیر اجرایی بازیهای تایپه 2017 ضمن تشکر از حمایت های فیزو گفت:در طی این 12 روز من می خواهم از همه کسانی که ما را در این مدت همراهی کردند تشکر کنم.

وی گفت:یونیورسیاد هرگز یک رویداد لحظه ای نبود بلکه با مردم بسیاری تا همیشه ارتباط خواهد داشت.وی ابراز امیدواری کرد که بار دیگر تایپه بتواند میزبانی این رقابتها را در آینده به خود اختصاص دهد. بیست و نهمین دوره بازیهای تابستانی دانشجویان جهان امروز در تایپه به پایان می رسد و مقامات دولتی تایپه اعلام کرده اند که شدیدترین تدابیر امنیتی را برای برگزاری این دوره از مسابقات به کار خواهند گرفت. بیش از 6 هزار نیروی پلیس قرار است در اطراف ورزشگاه مستقر شوند.

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.