سیستم حمل و نقل پیونگ چانگ ما را تحت تاثیر قرار داد

سیستم حمل و نقل پیونگ چانگ ما را تحت تاثیر قرار داد
اعضای کمیته هماهنگی کمیته بین المللی المپیک با دانش آموزان تعدادی از مدارس کره جنوبی دیده کرده و همچنین حق و حقوق ورزشی این مدارس را مورد بازدید قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این پنل به مدیریت «گونیلا لیندبرگ» عصو سوئدی هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک از خطوط حمل و نقل سریع السیر شهری که اماکن ورزشی در سئول را به هم متصل می کند نیز بازدید کردند. اعضای هیات کمیته بازرسی IOC از سایت بازیها، اتاق های محل سکونت ورزشکاران و سالن های ورزشی این شهر بازدید کرده و ورزشگاه ها و سالن های ورزشی «گانگ نئونگ» را که برای ورزش های یخی ساخته شده است را نیز مورد بررسی قرار دادند.

«ریو سئونگ مین» قهرمان تنیس روی میز المپیک 2004 آتن و «کیم یونا» قهرمان رقابتهای اسکیت المپیک زمستانی 2010 ونکوور کانادا که سفیر بازیهای پیونگ چانگ 2018 نیز هست، اعضای کره ای هیات بازرسی کمیته بین المللی المپیک در این بازرسی ها بودند.

در پایان این سفر اعضای پنل نظارت بر روند پیشرفت و بازسازی پیونگ چانگ، با دانش آموزان مدارس محلی کره جنوبی دیدار کردند تا برنامه آموزشی پیونگ چانگ 2018 را اجرایی کنند. قرار بود این دانش آموزان یک پیام ویژه روی چراغ ها و دیگر هدایا نوشته و به ورزشکاران و رسانه های شرکت کننده در بازیهای سال آینده اهدا کنند. گونیلا لیندبرگ به سایت خبری اینساید گیمز گفت: «سیستم حمل و نقل شهری کره جنوبی ما را تحت تاثیر قرار داد و این سیستم پیشرفته یک دارایی با ارزش برای مردم کره در سالهای آینده خواهد بود.» بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ کره جنوبی سال آینده در حالی برگزار می شود که تنش های سیاسی بین دو کره و حتی ژاپن به بالاترین حد ممکن رسیده است.

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.