تیم والیبال دانشجویی ایران قهرمان یونیورسیاد شد

تیم والیبال دانشجویی ایران قهرمان یونیورسیاد شد
تیم والیبال دانشجویی ایران به مقام قهرمانی رقابت های جهانی دانشجویان (یونیورسیاد) دست یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، دیدار نهایی مسابقات والیبال رقابت های دانشجویان جهان امشب در سالن دانشگاه دولتی چین تایپه برگزار شد و تیم والیبال دانشجویی ایران به مصاف روسیه رفت.

شاگردان مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال دانشجویی ایران در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسیدند و برای نخستین بار به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافتند.

تیم والیبال روسیه در ست های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 15 و 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای های 25 بر 17، 26 بر 24 و 15 بر 13 مغلوب تیم ایران شدند.

مسعود آرمات این مسابقه را با ترکیب محمد فلاح، امیرعلی محمدفتحعلی، قاسم کارخانه، سعید شیرود قربانی، فرهاد پیروت‌پور و محمد طاهر وادی آغاز کرد.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان با حضور نمایندگان 141 کشور جهان از 28 مرداد ماه آغاز شده است و فردا (چهارشنبه) رسما به کار خود پایان می دهد.

روسیه با 12 مدال شامل 7 طلا، دو نقره و سه برنز پرافتخارترین تیم رقابت‌های والیبال مردان یونیورسیاد است که چهار دوره قهرمانی این کشور از سال 2009 تا 2015 (متوالی) به دست آمده است.

کشورهای کره جنوبی (4 طلا، یک نقره و سه برنز)، ژاپن (سه طلا، سه نقره و سه برنز) و ترکیه با دو طلا در رتبه‌های دوم تا چهارم پرافتخارترین‌های والیبال مردان این رقابت‌ها قرار دارند.

۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.