خوشحالی رییس فدراسیون جهانی جودو از حضور سران کشورها در افتتاحیه

خوشحالی رییس فدراسیون جهانی جودو از حضور سران کشورها در افتتاحیه
رییس فدراسی,ن جهان جودو از حضور سران کشورها در مراسم افتتاحیه استقبال کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ماریوس ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو که به تازگی برای چهار سال آینده به این سمت انتخاب شده است گفت:افتخار بزرگی است که سه تن از سران کشورها از جمله «ولادیمیر پوتین» در روز افتتاحیه مسابقات جهانی جودو در پوداپست حضور داشتند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، به همراه «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان و «خالتما باتولگا» رییس جمهور مغولستان در مراسم افتتاحیه این رقابتها شرکت کردند.

ولادیمیر پوتین به عنوان بخشی از سفر خود به مجارستان با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد. در این سفر وزیر ورزش روسیه «پاول کولوبکوف»، قهرمان شمشیربازی المپیک روسیه، و «الکساندر زوکوف» رییس کمیته ملی المپیک روسیه پوتین را همراهی کردند. ویزر رییس فدراسیون جهانی جودو در گفتگو با سایت خبری اینساید گیمز گفت: باعث افتخار است که نمایندگان کشورها در مراسم افتتاحیه این رقابتها ما را همراهی کردند و با توجه به اشتیاقی که نسبت به این رشته دارند جودو را در کشورهایشان حمایت خواهند کرد که این موضوع اهمیت بسیاری دارد.

وی همچنین گفت:مجارستان یکی از کشورهایی است که در دنیا بیشترین سرمایه گذاری را در جودو انجام داده است. روسیه نیز به همین میزان سرمایه گذاری کرده است و من امیدوارم که مغولستان نیز با رییس جدیدش از این رشته بیشتر حمایت کرده و آن را توسعه دهد.

پوتین که کمربند مشکی دان 8 جودو را دارد و رییس افتخاری فدراسیون جهانی جودو نیز هست، زمانی که در سالن برای تماشای مسابقه افتتاحیه حضور داشت دو گروه از معترضان نسبت به شرکت وی در این رقابت اعتراض کردند.

این دو گروه با پوشیدن تی شرت هایی که روی آن به فقدان آزادی بیان در مجارستان اعتراض شده بودند و زدن ماسک هایی به شکل پوتین نسبت به حضور وی اعتراض کردند که نیروهای امنیتی و پلیس آنها را از سالن رقابتها بیرون کردند.

۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.