سرپرست آکادمی ملی المپیک:کمبود مربی بدنساز متخصص از نواقص ورزش ایران است/بیست و دومین دوره مربی بدنساز ویژه آقایان آغاز شد

سرپرست آکادمی ملی المپیک:کمبود مربی بدنساز متخصص از نواقص ورزش ایران است/بیست و دومین دوره مربی بدنساز ویژه آقایان آغاز شد
صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه ای کوتاه با حضور دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک، بیست و دومین دوره مربی بدنساز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم محمدرضا اویسی مدیر بخش آموزش آکادمی ملی المپیک توضیحاتی را در خصوص نحوه ثبت نام، آزمون ورودی و همچنین برگزاری دوره ارائه کرد و گفت: بیش از 130 فرم ثبت نام به دست ما رسید که از این تعداد 111 نفر موفق به شرکت در آزمون ورودی شدند که به صورت تئوری و عملی برگزار شد.
مدیر مرکز آموزش در ادامه گفت: پس از جمع بندی نتایج این آزمونها، شورای آموزش آکادمی با حضور سرپرست محترم آکادمی ملی المپیک تشکیل و مقرر شد افرادی که حد نصاب نمره قبولی را کسب نموده اند طی دو گروه و به صورت جداگانه در این دوره شرکت نمایندکه بیست و یکمین دوره مربی بدنساز ویژه آقایان طی روزهای 16 لغایت 26 مرداد ماه و بیست و دومین دوره نیز از صبح امروز آغاز و تا 16 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
در ادامه این مراسم دکتر فضل الله باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان دوره گفت: امسال برای نخستین بار دوره بدنساز آقایان در دو گروه برگزار می شود و دلیل آن هم نزدیک بودن امتیازات و نتایج آزمونهایی است که علاقمندان به حضور در دوره کسب کرده اند.
وی افزود: کمبود مربی بدنساز متخصص همانند روانشناس ورزشی از نواقص ورزش ایران است که هدف ما در این آکادمی از برگزاری این دوره آموزشی کم کردن این نقیصه و کمک به ورزش ملی می باشد و به همین دلیل از بهترین و با تجربه ترین اساتید حال حاضر ایران در این دور ها استفاده می شود.
 پیمان فخری مدیر مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک از دیگر سخنرانان این مراسم بود که خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: آکادمی ملی المپیک نمی تواند طی 10 روز شما را مربی بدنساز کند بلکه شما به عنوان مربی بدنساز آمده و با شرکت در این دوره بر علم و داشته های خودتان می افزایید.
فخری در ادامه گفت: این دوره در سه مرتبه خوب، خیلی خوب و عالی برگزار می شود و هر یک از شما دوستان که موفق به اتمام دوره با امتیاز عالی شوید مطمئناً خواهید توانست در بهترین سطح ورزش به حرفه مربیگری بدنساز مشغول شوید.
از مهمترین مباحثی که طی این 10 روز به شرکت کنندگان دوره ارائه خواهد شد می توان به این موارد اشاره کرد:
اصول و مبانی آمادگی جسمانی، روانشناسی ورزشی، اصول تمرینات قدرتی، طراحی تمرین، تمرینات موازی و دایره ای، علم تمرین، بازگشت به حالت اولیه، آسیب های ورزشی، پلایومتریک، اسید لاکتیک و کاربرد آن در ورزش، حرکات اصلاحی و تغیه و کنترل وزن.

۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.