جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛جلسه بازبینی مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برگزار شد

جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان؛جلسه بازبینی مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برگزار شد
جلسه بازبینی فنی تیم ملی پرورش اندام جهت مشخص شدن ترکیب نهایی در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی پرورش اندام  طی روزهای یکم لغایت سوم شهریورماه و به میزبانی شهرستان ارومیه در مسابقات قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت شرکت کردند.
در پایان این دوره از رقابت ها نفرات اول اوزان 9 گانه پرورش اندام، 5 دسته قدی بادی کلاسیک و فیزیک به صورت مستقیم به عضویت تیم ملی در آمدند و سایر مدعیان نیز صبح امروز با تشخیص کمیته فنی تیم ملی در جلسه بازبینی که در محل آکادمی ملی المپیک و با حضور ناصر پورعلی فر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برگزار شد حضور یافتند.
19 ورزشکار در رشته فیزیک، 15 ورزشکار در رشته بادی کلاسیک و 22 ورزشکار در رشته پرورش اندام به همراه مدال آوران مسابقات جهانی 2016 اسپانیا در این جلسه حضور داشتند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه بازبینی ترکیب نهایی تیم ملی پرورش اندام اعزامی به رقابت های جهانی 2017 اسپانیا مشخص خواهد شد.

۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.