کنگره فیزو افتتاح شد

کنگره فیزو افتتاح شد
فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی (فیزو) روز گذشته کنگره خود را همزمان با برگزاری بیست و نهمین دوره بازیهای یونیورسیاد که در تایپه در حال برگزاری است، آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛تمرکز و محورهای این کنگره بر سبک زندگی سالم و برنام های دوگانه ورزشکاران است. در حالی که تنها چهار روز به پایان این دوره از رقابتهای یونیورسیاد زمان باقی است، کنگره فیزو موازی بابرنامه کاری این رقابتها به فعالیت خود ادامه می دهد.

همچنین شرکت کنندگان این کنگره را دانشگاهیان، متخصصان و دانشجویان تشکیل می دهند که در حوزه مسائل یاد شده بحث و گفتگو خواهند کرد. قرار است در این کنگره ارزش های ورزش، مزایای جامعه اقتصادی، و گسترش سلامت در دانشگاه ها و فعال کردن سبک زندگی مردم بحث و تبادل نظر شود. "اولگ ماتیتسین" رییس فدراسیون جهانی ورزش های دانشگاهی (فیزو) به سایت خبری اینساید گیمز گفت:در این کنگره 7700 دانشجو شرکت می کنند که از دید ما این اتفاق ویژه ای است. اما ما باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که صدها و میلیون ها دانشجو از سرتاسر جهان در یونیورسیاد حضور ندارند.

وی گفت:ما به عنوان یک جامعه به همه آنها نیاز داریم تا ورزش و سلامتی را در جامعه فعال کنیم. پس از مشکلات روز افتتاحیه که گروه های معترض مانع ورود تیم های ورزشی به مراسم رژه شدند، شهردار تایپه متعهد شد که دیگر چنین مشکلاتی در حین این رویداد ورزشی رخ نخواهد داد.

۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.