از سوی دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای ارائه شد؛تحویل گزارش مسابقات آلمان به رییس کمیته ملی المپیک

سید امیر حسینی دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک ؛ در این دیدار دبیرکل IZSF گزارشی از برگزاری موفقیت آمیز دومین دوره مسابقات قهرمانی اروپایی ورزش های زورخانه ای که با حضو بیش از 100 ورزشکار از 11 کشور اروپایی در شهر فرانکفورت برگزار شد، ارایه کرد.
سید امیر حسینی با تاکید بر این که مسابقات آلمان فرصت مناسبی بود برای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی و بازخوانی هویت ایرانیان مهاجر در اروپا، خواستار حمایت کمیته ملی المپیک کشورمان از این حرکت فرهنگی - ورزشی شد.

مهندس علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران نیز در این دیدار با استقبال از این جنبش  گفت: این حرکت فرهنگی ایرانی و اسلامی و معرفی ارزش های اخلاقی اسلامی همچون راستی ، درستی و روحیه جوانمردی بسیار با اهمیت است که می بایست در ترویج آن بکوشیم.
دبیرکل IZSF  در این دیدار از آمادگی فدراسیون برای همکاری در برگزاری مسابقات ورزش های زورخانه ای در دومین دوره بازی های کشورهای اسلامی خبر داد.
در دومین دوره مسابقات قهرمانی ورزش های زورخانه ای اروپا بیش از 100 ورزشکار از 11 کشور آذربایجان، لیتوانی، بلروس، اکراین، فرانسه، اسپانیا، موناکو، رومانی، اتریش، بلژیک، آلمان (شهرهای هامبورگ، مونیخ) در 2 روز در رشته های تیمی و مهارت های فردی و کشتی پهلوانی در محل استادیوم المپیک شهر فرانکفورت به رقابت پرداختند.
همچنین جلسه هیات اجرایی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با حضور محسن مهرعلیزاده رییس، جاسم محمد جعفر وزیر ورزش و جوانان عراق و نایب رییس فدراسیون و اعضای هیات اجرایی و نمایندگان 15 کشور از قاره های آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا برگزار شد و تقویم ورزشی سال 2010 و نظام برگزاری مسابقات فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای به تصویت رسید.
بر اساس این نظام نامه مسابقات قهرمانی بزرگسالان و جوانان زیر 20 سال قاره ها هر 2 سال یک بار و کاپ جهانی هر سال با حضور تیم های برتر، مسابقات قهرمانی جهان هر 2 سال یک بار و تورنمنت های بین المللی بنابر درخواست کشور میزبان برگزار می شود.

۱ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.