بازیهای یونیورسیاد ، چین تایپه ؛صعود هر چهار ووشوکار ایران به نیمه نهایی

بازیهای یونیورسیاد ، چین تایپه ؛صعود هر چهار ووشوکار ایران به نیمه نهایی
ووشوکاران کشورمان با پیروزی برابر رقبا در مرحله یک چهارم نهایی مبارزات ساندا به نیمه نهایی صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، بعد از آنکه تیم ووشو کشورمان در بخش تالو کشورمان از دستیابی به مدال بازماندند، چهار عضو این تیم در بخش ساندا رقبای خود را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کردند.
آرزو سلیمی تنها بانوی سانداکار کشورمان در این مسابقات در ۵۲- کیلوگرم «پالینا کاژینا»از بلاروس را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. وی امروز برای صعود به دیدار نهایی «ژانت مالائو» ووشوکاری از اندونزی را پیش رو دارد.
عرفان آهنگریان که روز گذشته در وزن ۶۰- کیلوگرم «یوسف ودیانتو» از اندونزی  را شکست داده بود، در رقابتهای امروز هم «رایلین ریزایدین» از قزاقستان را از پیش رو برداشت. وی برای رسیدن به دیدار نهایی با برنده جدال نمایندگان روسیه و آمریکا روبرو می شود.
در وزن ۷۰- کیلوگرم جعفر شیرزاد که دور نخست را استراحت داشت، درمرحله یک چهارم نهایی برابر «عبدالسالیکوف» از روسیه صاحب برتری شد. آهنگریان امروز در مرحله نیمه نهایی با «کاراپت تووسیان» از ارمنستان مبارزه می کند.
حمیدرضا لادور در وزن ۸۰- کیلوگرم در مبارزه ای نزدیک، «باتیر کازاناتوف» از روسیه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف «سلیم کازاسنی» از ترکیه خواهد رفت.
هر چهار نماینده ایران برای صعود به دیدار نهایی امروز دوشنبه به مصاف رقبای خود می روند.

۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.