سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛ نونهالان تکواندو ایران قهرمان جهان شدند

سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان؛ نونهالان تکواندو ایران قهرمان جهان شدند
در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، تیم‌ملی تکواندو کشورمان در بخش پسران به مقام نایب قهرمانی و در بخش دختران به مقام سوم رسید. همچنین در مجموع تیمی(دختر و پسر) با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره، یک برنز و 106 امتیاز توانست در رده نخست جدول امتیازی قرار بگیرید.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه – 2 شهریورماه باحضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ آغاز شده بود، دیشب به پایان رسید.

پسران کشورمان توانستند با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 48 امتیاز و تنها با یک اختلاف امتیاز از تیم قهرمان بر سکوی نایب قهرمانی جهان بایستند. تیم مکزیک با 3 مدال طلا و 49 امتیاز قهرمان شد و تیم روسیه با یک مدال طلا، 2 نقره، یک برنز و 43 امتیاز عنوان سومی را کسب کرد. تیم‌های مصر و کره‌جنوبی در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

هدایت این تیم برعهده محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، یوسف جنگجو و محمد علوی به عنوان مربی و حامد جعفری به عنوان مربی بدنساز بود. یوسف کرمی نیز مدیر فنی این تیم می‌باشد.

در گروه دختران نیز نمایندگان ایران با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز و با 58 امتیاز سکوی سوم جهان را به خود اختصاص دادند. تیم تایلند با 3 مدال طلا، 2 نقره و64 امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با 2 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان شد. تیم‌های روسیه و مکزیک به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

هدایت دختران کشورمان برعهده نیلوفر صفریان به عنوان سرمربی و معصومه محمدیان، راضیه آقاجان‌پور و بهناز مژده به عنوان مربیان است.

همچنین در مجموع تیمی(دختر و پسر) با کسب 3 مدال طلا، 5 نقره، یک برنز و 106 امتیاز توانست در رده نخست جدول امتیازی قرار بگیرید.تیم تایلند با 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز و 93 امتیاز و ترکیه با 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

۶ شهریور ۱۳۹۶ ۰۸:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.