کمک های نقدی دولت کره جنوبی به پیونگ چانگ 2018

کمک های نقدی دولت کره جنوبی به پیونگ چانگ 2018
دولت کره جنوبی اعلام کرد بودجه بیشتری برای کمک به تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 اختصاص خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مقرر شده است مبلغ 12/2 میلیارد وون کره جنوبی (12 میلیارد ممیز 2) معادل 10/9 (10 ممیز 9) میلیون دلار در اختیار تیم میزبانی پیونگ چانگ 2018 قرار بگیرد. این مرحله آخرین مرحله از کمک های دولت کره جنوبی به این بازیهاست. این بودجه مستقیما در اختیار کمیته برگزاری رقابتها قرار نخواهد گرفت و به عنوان کمک های ویژه برای اهداف خاص تخصیص داده شود.

به گزارش خبرگزاری "یون هاپ" 7/5 میلیارد وون از این بودجه از سوی وزارت امور داخلی و امنیت به دولت محلی برای تکمیل پروژه های در حال ساخت و تجهیز ورزشگاه ها و سالن های ورزشی خواهد رسید. همچنین این بودجه برای بازسازی تجهیزات اقامتگاه نیروهای داوطلب، توسعه امکانات برای رویدادهای فرهنگی که در حین مسابقات انجام می شود و ساخت جاده ها و خطوط راه آهن برای دسترسی به نقاط مختلف شهری در نظر گرفته شده است.

کیم بو کیوم وزیر داخلی و امنیت کره جنوبی به خبرگزاری یون هاپ گفت:ما باید برای این مسابقات همه شرایط را بدون مشکل آماده کنیم چرا که این بازیها فستیوالی جهانی برای تمام مردم در سرتاسر جهان است.» این در حالی است که هنوز بودجه این بازیها از سوی «لی هی بئوم» مدیر تیم میزبانی بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ اعلام نشده است.

۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.