"می ودر" نبرد قرن را برد

"می ودر" نبرد قرن را برد
می و در شکست ناپذیری خود را برد برابر مک گرگور تثبیت کرد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رقابت می ودر، مک گرگور آغاز شده است. مک گرگور که 12 سال از حریف خود جوانتر  است با دستکش های سفید و پرچم ایرلند روی دوشش وارد رینگ شد. مک گرگور تجربه رقابت حرفه ای بوکس را ندارد اما شروع ورزش او از این رشته بوده است. در حالی که می ودر قهرمان سابق 5 وزن است.

می ودر هم برای تحت تاثیر قرار دادن حریف خود با نقاب سارقان بانک و دستکش های براق و رنگی روی رینگ حاضر شد. در حالی که راند نهم به پایان رسیده است نتیجه به 10 بر 9 به نفع فلوید می ودر است. این در حالی است که راند اول با ضربات آپرکات مک گرگور به نفع وی به اتمام رسید. اما سرانجام در راند دهم می ودر بود که رقابت سنگین را به نام خود تمام کرد. در راند آخر مک گرگور هیچ دفاعی از خود نشان نداد، وی روی زمین افتاد و داور نیز بازی را تمام شده اعلام کرد.نتیجه نهایی 87 به 84 به نفع فلوید می ودر به پایان رسید.

دستمزد 100 میلیون دلاری در انتظار می ودر خواهد بود. مبارزه قرن به در کارنامه می ودر ثبت شد. مایک تایسون قهرمان اسطوره ای بوکس سنگین وزن جهان نیز پیش از این مسابقه گفته بود که : «مک گرگور در مبارزه مقابل می ودر کشته می شود!» در نهایت نیز دود از کنده بلند شد و می ودر که در سال 2015، پس از 49 پیروزی و بدون شکست اعلام بازنشستگی کرده بود بار دیگر نشان دهد که تجربه و آموخته های گذشته تا چه اندازه می تواند در لحظات سرنوشت ساز مثمرثمر باشد.

۵ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.