همکاری عشق آباد 2017 با شرکت Atos

همکاری عشق آباد 2017 با شرکت Atos
تیم میزبانی عشق آباد 2017 با شرکت Atos قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این شرکت نامی آشنا در ورزش است و یکی از اعضای کمیته برنامه های مالی کمیته بین المللی المپیک است یک شرکت بزرگ دیجیتالی است.

این شرکت دیجیتالی که در حوزه IT فعالیت می کند هشت دوره متوالی از حامیان مالی بازیهای المپیک بوده است. قرار است این شرکت تجهیزات IT خود را به عشق آباد فرستاده تا طی مدت بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی خدمات لازم را ارائه کنند.

براساس توافق حاصل شده بین طرفین این شرکت پروژه های مدیریتی و اجرای سیستم های مدیریت بازی ها را با زیرساختهای مدنظر تکمیل خواهد کرد. همچنین هر گونه خدماتی که شامل اعتباربخشی، سرویس های تکونولوژی برای نتایج ورزشی، خدمات محل اقامت، و اخبار رقابتها را از نظر IT مورد نیاز باشد بر عهده بگیرد.

دایانچ گلگلدیف مدیر تیم میزبانی این رقابتها گفت:حمایت و خدماتی که این شرکت در طول بازیها ارائه می کند بخشی از موفقیت ماست.» همچنین «مارتا سنفیلو» مدیر اجرایی بازیهای المپیک و رویدادهای مهم ورزشی شرکت Atos نیز به ستاد خبری این رقابتها گفت:ترکمنستان نسبت به ورزش و تکنولوژی نگاه ویژه ای دارد.

وی گفت:در حالی که کمتر از 30 روز به شروع این رقابتها زمان باقی است باعث افتخار ماست که این پروژه بیانگر سطح بالای همکاری و نزدیکی کمیته برگزاری این مسابقات با شرکت ماست.

پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی از 17 تا 27 سپتامبر در عشق آباد پایتخت ترکمنستان برگزار می شود.

۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.