یک نقره و 3برنز دستاورد تیم ملی تیراندازی با سلاح های بادی ایران در مسابقات آسیایی دوحه

یک نقره و 3برنز دستاورد تیم ملی تیراندازی با سلاح های بادی ایران در مسابقات آسیایی دوحه
تیم ملی تیراندازی با سلاحهای بادی ایران با کسب بک نشان نقره و سه برنز به کار خود در مسابقات آسیایی دوحه خاتمه داد.

در روز  پایانی سومین دوره رقابت‌های تیراندازی به اهداف ثابت قهرمانی آسیا یاسمن حیدری ملی‌پوش تپانچه‌ی نوجوان ایران که با ثبت رکورد ‌٣٢٧ امتیاز از مرحله‌ی مقدماتی به دیدار پایانی صعود کرده بود، در فینال با کسب رکورد ‌٤/٩٣ امتیاز عنوان هشتمی آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛او در حالی از کسب نخستین سهمیه‌ی المپیک نوجوانان آسیا برای ایران بازماند که در فینال سه تیرانداز چینی، دو کره‌ای، یک تایلندی و یک هندی به همراه او تیر زدند. بنا به قوانین حاکم بر این مسابقات از هر کشور تنها یک تیرانداز می‌توانست سهمیه‌ی ورود به المپیک را کسب کند و از آنجایی که نمایندگان پنج کشور در این فینال حضور داشتند، شانس یاسمن حیدری برای کسب سهمیه‌ی المپیک بسیار زیاد بود. او علی‌رغم اینکه در مرحله‌ی مقدماتی با پیشی گرفتن از تیرانداز هندی به عنوان نفر هفتم به فینال صعود کرده بود، در فینال با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیرانداز هندی در رده‌ی هشتم قرار گرفت تا تیرانداز هندی به همراه تیراندازانی از چین، کره و تایلند امتیاز ورود به المپیک نوجوانان را کسب کنند.

براین اساس در پایان سومین دوره رقابت‌های سلاح‌های بادی آسیا ایران با کسب چهار مدال شامل یک نشان نقره‌ی تیمی تفنگ جوانان و یک نشان برنز تیمی تپانچه‌ی جوانان در قسمت بانوان و دو برنز تیمی تفنگ و تپانچه‌ی بزرگسالان به کار خود پایان داد.

۱ دی ۱۳۸۸ ۰۷:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.