دیدار کیومرث هاشمی با رئیس کمیته ملی المپیک فرانسه؛تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک بین دو کشور/ماسگلیا:برای میزبانی 2024 آماده ایم

دیدار کیومرث هاشمی با رئیس کمیته ملی المپیک فرانسه؛تبادل مربی و برگزاری اردوی مشترک بین دو کشور/ماسگلیا:برای میزبانی 2024 آماده ایم
صبح امروز کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک کشورمان در حاشیه رقابتهای جهانی کشتی در پاریس،با دنیس ماسگلیا رییس کمیته المپیک فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار که همراه با صرف صبحانه کاری و در فضایی صمیمانه برگزار شد هاشمی ضمن تبریک موفقیت پاریس در کسب میزبانی بازیهای المپیک 2024 عنوان داشت:فرانسه از ظرفیت و توانمندی بالایی در برگزاری کیفی رقابتهای مختلف جهانی و دستیابی به مدالهای المپیک برخوردار بوده لذا این کشور در بازیهای المپیک 2024 می تواند ضمن میزبانی خوب،جایگاه  مدالی خود را نسبت به بازیهای گذشته ارتقا دهد.

 سپس ماسگلیا رییس کمیته ملی المپیک فرانسه ضمن اشاره به توانمندی مدیریتی پاریس عنوان داشت:در ابتدا تمرکز ما بر برگزاری بازیهای 2024 به نحو مطلوب از لحاظ تشکیلاتی و سازماندهی است ولی در کنار این ها ،تلاش برای کسب مدال بیشتر و موفقیت های  رقابتی با توجه به شرایط  مناسب میزبانی غافل نخواهیم بود.

رییس کمیته المپیک فرانسه در خصوص زیر ساختهای مورد نیاز  برای میزبانی المپیک،اظهار داشت: برای بازیهای المپیک 2024 بیشتر از امکانات موجود استفاده خواهد شد ولی ساخت مجموعه ورزشهای آبی و چند سالن چند منظوره با ظرفیت هشت هزار نفر بر برگزاری برخی رقابتها الزامی است.

دنیس ماسگلیا به وجود تجربیات لازم از برگزاری جام جهانی 98 و میزبانی سه المپیک اشاره کرد و گفت:این تجربیات برای موفقیت سازمانی نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد.

سپس کیومرث هاشمی  به توسعه روز افزون روابط اقتصادی و سیاسی کشورمان با اتحادیه اروپا و کشور فرانسه اشاره کرد و گسترش روابط ورزشی بین دو کشور را مناسب و ممکن دانست.

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان اضافه کرد: در سالهای گذشته ایران از حضور مربیان و مدرسان فرانسوی در اسکی  وهندبال بهره مند بوده و متقابلا می تواند در رشته کشتی و برخی رشته ها مربی در اختیار فرانسه قرار دهد و همچنین در ادامه استفاده متقابل از اردوهای ورزشی مشترک دو کشور مورد بررسی قرار گرفت که رییس کمیته المپیک فرانسه ضمن استقبال از این موضوع افزود:در ماه های آتی جلسات با دستگاههای دولتی فرانسه  خواهد داشت که ضمن بیان این موضوع،نتیجه  آنرا متعاقبا اعلام خواهد کرد.

 

۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.