توسعه روح المپیک از طریق آموزش مربیگری

توسعه روح المپیک از طریق آموزش مربیگری
کمیته ملی المپیک آمریکا قرارداد همکاری با "برنامه مربیگری جوانان کره جنوبی" و کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018 و دبیرستان «جینبو» منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این همکاری بخشی از طرح ابتکاری "ممنون پیونگ چانگ" کمیته ملی المپیک آمریکاست و برای کمک به گسترش میراث پیونگ چانگ 2018 و تاثیرگذاری آن بر جامعه جهانی از طرح روح المپیزم طراحی شده است. اسکات بلکمون» مدیر اجرایی کمیته ملی المپیک آمریکا به

سایت خبری اینساید گیمز گفت:دو ورزشکاری که ما برای اجرای این طرح انتخاب کرده ایم سفیران عالی برای جنبش المپیک هستند و به خوبی می توانند در تقابل با برنامه های مربیگری جوانان کره جنوبی زمینه های همکاری های دو طرف را اجرایی کنند.

وی گفت:ما از این که با کمیته آموزشی کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ همکاری می کنیم خرسندیم و امیدواریم که بتوانیم از این طریق جنبش المپیک و اهداف مدنظرش را در جامعه جهانی اجرایی کنیم.

همچنین "آلکس شیبوتانی" که مسوول مرکز آموزش مربیگری است نیز درباره این طرح گفت:ما از اینکه مربیان، دانش آموزانی خواهیم شد که نسل آینده المپیک کره جنوبی هستند خرسندیم.

وی گفت:ما با شور و اشتیاق جنبش المپیک و ارزش های المپیزم را گسترش می دهیم و باور داریم که نسل آینده توان الهام بخشی که جامعه را از طریق توسعه روح المپیک دارد.

بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ 2018، 170 روز دیگر در کره جنوبی برگزار می شود.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.