قرارداد همکاری عشق آباد 2017 با یک شرکت حمل و نقل

قرارداد همکاری عشق آباد 2017 با یک شرکت حمل و نقل
کمیته برگزار کننده پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد در حالی که کمتر از سه هفته به شروع این رقابتها باقی است، قرارداد همکاری با شرک «آک یول ترکمن» (TAY) منعقد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛آک یول ترکمن که یک شرکت حمل و نقل است همکاری های نزدیکی با سازمان های برگزار کننده این رقابتها از زمان شروع بازیها خواهد داشت. این شرکت همچنین در بخش ترخیص کالا از گمرک و تدارکات با کمیته برگزار کننده عشق آباد 2017 همکاری خواهد کرد. "دایانچ گلگلدیف" مدیر اجرایی تیم میزبانی این بازیها در گفتگو با ستاد خبری این رقابتها ضمن ابراز خرسندی از عقد قرار با این شرکت داخلی گفت:سپتامبر ماه تاریخی برای ترکمنستان خواهد بود و اهمیت آن زمانی بیشتر می شود که حامیان داخلی و فرامرزی ما را در این رویداد ورزشی همراهی می کنند.

همچنین «باتیر علادوردیف» مدیر شرکت آک یول نیز درباره اهمیت این همکاری گفت:برای شرکت ما نیز این همکاری متقابل اتفاق هیجان انگیزی است. سرمایه تجربی ما را در امور گمرکی و حمل و نقل در خدمت این بازیها قرار می دهیم.

وی گفت:این رقابتها بار دیگر این فرصت را در اختیار عشق آباد قرار می دهد تا توانمندی خود را در امر برگزاری رویدادهای ورزشی نشان دهد.

پیش از این برگزارکنندگان این بازیها قراردادهای دیگری با شرکت های «مهندسی هیوندای»، «شرکت ملی نفت و گاز چین»، «مسترکارت» و «ترکمنستان ایرلاین» منعقد کرده بودند. بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی عشق آباد، در 21 رشته و 15 سالن ورزشی و ورزشگاه از 17 تا 27 سپتامبر برگزار خواهند شد.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.