جام قهرمانان بزرگ آخرین میدان پیش روی ایگور در سال 2017

جام قهرمانان بزرگ آخرین میدان پیش روی ایگور در سال 2017
جام قهرمانان قاره‌ها آخرین میدان پیش روی ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 است و این مربی اهل مونته نگرو شاگردانش را به خط کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جام بزرگ قهرمانان قاره‌ها یک تورنمنت والیبال در سطح بین‌المللی است که در سال 1993 برای نخستین‌بار به پیشنهاد ژاپن و با موافقت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) برگزار شد.
این رقابت‌ها همواره یک سال بعد از بازی‌های المپیک در دو گروه مردان و زنان به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود و به جام جهانی کوچک و جام بین قاره‌ای نیز معروف است.
این رویداد بعد از المپیک، قهرمانی جهان، جام جهانی و لیگ جهانی پنجمین تورنمنت معتبر والیبال در جهان محسوب می‌شود که با حضور قهرمانان پنج قاره جهان و تیم ژاپن به عنوان میزبان برگزار می‌شود.
هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانان قاره‌ها سال 2017 در گروه زنان از 14 تا 19 شهریورماه سال 96 با حضور تیم‌های ژاپن (میزبان)، چین (آسیا)، روسیه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و کره جنوبی (سهمیه فدراسیون جهانی) برگزار می‌شود.
همچنین در گروه مردان تیم‌های ژاپن (میزبان)، ایران (آسیا)، فرانسه (اروپا)، برزیل (آمریکای جنوبی)، آمریکا (نورسیکا) و ایتالیا (سهیمه فدراسیون جهانی) از 21 تا 26 شهریورماه سال 1396 به مصاف یکدیگر می‌روند.
** استارت شاگردان ایگور
تیم ملی والیبال ایران در ادامه رویدادهای سال 2017، خود را برای شرکت در جام قهرمانان بزرگ در ژاپن آماده می‌کند.
تمرینات تیم ملی والیبال از صبح روز سه‌شنبه 31 مرداد ماه زیر نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی از سر گرفته خواهد شد و سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، رضا قرا، محمدجواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، فرهاد سال‌افزون و مجتبی میرزاجانپور 15 بازیکن دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی والیبال کشورمان برای شرکت در این رقابت‌ها هستند.
** نگاهی کوتاه به ادوار گذشته
در رقابت‌های سال 2013 تیم‌های مردان و زنان برزیل عنوان قهرمانی این رقابت ها را به دست آوردند.
در مجموع شش دوره گذشته این رقابت‌ها برزیل پرافتخارترین کشور است که در گروه مردان چهار طلا و دو نقره و در گروه زنان دو طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورده است.
علاوه بر برزیل کشورهای دیگری نیز تاکنون در این رقابت‌ها مدال کسب کردند که در گروه مردان تیم‌های ایتالیا، هلند، روسیه، آمریکا، ژاپن و صربستان بر روی سکو رفته‌اند و در گروه زنان نیز تیم‌های چین، روسیه، کوبا، ایتالیا، آمریکا، ژاپن و جمهوری دومینیکنن تاکنون مدال این رقابت‌ها را دریافت کردند.

۱ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.